Bli kjent tråd :)

  • Trådstarter mammaelskerdeg
  • Opprettet
23 år og bor i Trøndelag sammen med samboeren min, to hunder og en katt. Vi har vært sammen siden 2011, flyttet sammen i 2012 og kjøpte hus i 2014 :happy: hadde aldri trodd at jeg skulle være sammen med min første kjæreste 5 år etter å vente et barn sammen :wideyed::p
 
28 år fra Finnmark. Bor sammen kjæresten på 32. Vært sammen i snart 7 år. Blir vår første barn :love7
 
Er 35, gift og venter nr 3. Bor i Telemark
 
Er 25 år, fra Bergen. Bor sammen med en herlig fyr fra Sørlandet. Blir vårt første barn :)
 
28 år, fra Troms, venter mitt andre barn, samboerens første. Har en sønn på 7 år:)
 
24 år, bor i Østfold med samboer/barnefar. Venter vårt første barn i Mai. :)

Om noen i fra Østfold vil ha kontakt setter jeg pris på det. Første i gjengen som er gravid :p
 
Last edited:
27 år fra Bergen:) Venter vårt første barn med foreløpig termin 28/06. Samboer er 28 <3. Begge er fra seg av lykke for den lille spiren som har tatt plass i magen min :)
 
Last edited:
37 år gammal vestlending, nygift, blir mitt tredje barn og vårt første felles barn :) Har gutt på 7 og jente på 5,5 frå før..Termin 28.juni!
 
Er 32 år og kommer fra bodø. Har en gutt på 9 fra før. Foreløpig termin 7 juni.
 
i 30-årene, bor mellom Drammen og oslo, samboer og venter nummer tre
 
35 år, gift, bor i trivelige Trøndelag med mannen min og vår lille retriever. SA i juli, venter fortsatt på vår første. Håper spiren sitter denne gangen, ser frem til ventetiden sammen med dere andre her. :)
 
Jeg er 31 år og bor i Kristiansund sammen med samboeren min og vår Shetland Sheepdog valp :) dette blir vårt første barn :) termin 25.06 :)
 
Back
Topp