Bli kjent tråd ❤

Hei! Dette er litt nytt for meg, men jeg prøver så godt jeg kan :happy:

Jeg bor i den våteste byen på Vestlandet, også kalt Bergen. Jeg er 29 år, fulltidsmasterstudent og venter min aller første :dummy: til Jul! Jeg er innflytter i Bergen (helt frivillig!) så jeg håper i det stille at det er andre fra Bergen her også :angel7
 
23 år og bor litt uttafor Oslo. Venter første barn i desember og er veldig spent! Håper på å bli kjent med noen gravide som bor i nærheten etterhvert. Har ikke så stort nettverk
 
23 år og bor litt uttafor Oslo. Venter første barn i desember og er veldig spent! Håper på å bli kjent med noen gravide som bor i nærheten etterhvert. Har ikke så stort nettverk
22 år her! Bor i Nannestad og savner også litt større nettverk! Så blir gjerne mer kjent :)
 
Har ikke presentert meg ennå, men 30 år, har samboer, er 2barnsmor, nylig fullført master i sykepleie og arbeider 100% som sykepleier. Innlandet. Venter vårt tredje nurk i slutten av desember. Ellers hundeeier, liker å sy, trene, bake (ikke kaker, ikke god på det) og lærer meg å dyrke grønnsaker(prøver og feiler der), lese bøker, lærer meg å strikke
 
Får vel presentere meg jeg også da, nå som jeg har kommet inn hit.
34år gammel, gift med en flott mann på 8. året. Har 2 barn fra før, så denne overraskelsen her blir nr 3. Bor på Sørlandet, men skal i løpet av sommeren flytte hjem til innlandet. Jobber som sykepleier og trives med det.
 
26 år (fyller 27 før fødsel) og nylig ferdigutdannet lektor i historie og norsk (leverte siste eksamen 07. juni!) :) Bor i Bergen og har alltid gjort det! Jobber per dags dato på museum :)

Giftet meg med min mann i 2019, og vi har ønsket oss barn lenge men ikke vært helt klar for å prøve. Deriblant fordi vi har fått beskjed om at det er mulig at det vil kunne være vanskelig for meg å få barn, da jeg har PCOS og har hatt cyster som har blokkert minst den ene eggstokken.

På et eller annet mirakuløst vis klaffet alt første gang vi prøvde, (TW) men så ble det plutselig masse blødninger gjennom første trimester. Det gikk også veldig fint - etter en del sjekker viste det seg at det var visst ingenting galt, det var bare "vanlige" blødninger fra f.eks samleie osv.

Så nå sitter jeg her, 16/17 uker på vei med menstermin 28. november og termin fra TUL 2. desember! :)
 
26 år (fyller 27 før fødsel) og nylig ferdigutdannet lektor i historie og norsk (leverte siste eksamen 07. juni!) :) Bor i Bergen og har alltid gjort det! Jobber per dags dato på museum :)

Giftet meg med min mann i 2019, og vi har ønsket oss barn lenge men ikke vært helt klar for å prøve. Deriblant fordi vi har fått beskjed om at det er mulig at det vil kunne være vanskelig for meg å få barn, da jeg har PCOS og har hatt cyster som har blokkert minst den ene eggstokken.

På et eller annet mirakuløst vis klaffet alt første gang vi prøvde, (TW) men så ble det plutselig masse blødninger gjennom første trimester. Det gikk også veldig fint - etter en del sjekker viste det seg at det var visst ingenting galt, det var bare "vanlige" blødninger fra f.eks samleie osv.

Så nå sitter jeg her, 16/17 uker på vei med menstermin 28. november og termin fra TUL 2. desember! :)

gratulerer og velkommen :)
 
27 år og venter barn nummer 2. Første kom juli 2020 :dummy1: her var ikke nummer 2 planlagt men ikke mindre ønsket av den grunn sjokket var stort da vi fikk positiv test.
 
35 år fra Jæren i Rogaland.
Har en tenåringsgutt på 16 fra før:smiley-ashamed004 og en gutt på 7 år..
Venter ei jente denne gangen med samboer som også er far til han på 7 år.
Kjenner at det skal bli…eee..spennende..med tenåring i hus og baby:bag: og en mann som reiser mye:laughing002 Planen var at vi skulle ha to tette rett etter sistemann men etter flere år med prøving så endte vi opp med ivf ..3 uttak og 3 innsett resulterte til slutt i graviditet:Heartbigred
Elsker alt som har med babybobla å gjør og kan lett bli bitt av utstyrsbasillen:signs004:greet025:cool01
 
27 år fra nordland. Har samboer og 2 jenter fra før, ei på 5 og ei på 8. Var egentlig ferdig med barn, men så fikk vi oss en overraskelse og er glad for det! :happy:
 
Hei! Så hyggelig å lese om dere andre med termin til vinteren. Jeg bor i Oslo, er 30 år og venter mitt første barn i desember. Jeg kjenner ikke så mange andre gravide, og håper å bli kjent med andre Oslo-mammaer her, kanskje :)
 
Hei! Så hyggelig å lese om dere andre med termin til vinteren. Jeg bor i Oslo, er 30 år og venter mitt første barn i desember. Jeg kjenner ikke så mange andre gravide, og håper å bli kjent med andre Oslo-mammaer her, kanskje :)
Velkommen skal du være hit:)
 
Hei! Så hyggelig å lese om dere andre med termin til vinteren. Jeg bor i Oslo, er 30 år og venter mitt første barn i desember. Jeg kjenner ikke så mange andre gravide, og håper å bli kjent med andre Oslo-mammaer her, kanskje :)
Velkommen :)
 
Back
Topp