Bli kjent med hverandre

Har spist pannekaker til middag i dag :)

Hva skal du på 17 mai ? :)

Ikke enda, håper at de klarer å se det på oul :) ( har en liten følelse på jente, men det hadde jeg med gutten min også :p)

Hvor mange barn ønsker dere? :)

Spiste kylling filet med pommes frites og kyllingsaus :)

Skal du noe spessielt til helgen? :)

Besøke svigerfar på sykehuset eller servere i konfirmasjon:)

Hva gjør du nå?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ikke spark, men dulting ;)

Har du raka enda? :p

Jeg har raket både i går og i dag :p

hva er din favoritt tv serie ? :)

Kanskje Greys Anatomy eller Game of Thrones for øyeblikket. Ellers blir jeg ALDRI lei av Friends :-p og digger sex og singelliv :-)

Hva er din favorittbok? :-)

Må være Det Tapte Symbol av Dan Brown, ellers venter jeg veldig på den nye boken hans, Inferno som kommer ut nå neste uke ;)

Hva skal du denne helgen?

Har ikke lagt så veldig store planer for helgen,
skal en tur på lekeland med gutten min :)
håper også at det blir fint vær i helgen :)så man kan drive litt ute i hagen og ordne og styre hehe

Hvor mange barn ønsker du ? :)

Jeg vil gjerne ha fire, eller kanskje fem, men mannen sier vi stopper på tre.. Så får se om det blir en til om noen år, eller om han mener alvor ;) tre er også bra :)

Har du krøller?

Jeg har ikke krøller. Prøvde meg på permanent for noen år siden men Håret mitt er så glatt at den var borte igjen på 3-4 dager..

Hva slags utdannelse har du ?

favoritt blomst Hm... må bli liljer det da :)

Hva gjør du nå?
:)

Er på jobb, venter på at klokken skal bli tre så jeg kan ta langhelg :)

Hvilken frisyre har du?

Sitter på jobb og leter etter motivasjon til å være litt effektiv og jobbe.. Tror jeg starter med å hente meg en kopp te ;-)

Og da kan jeg jo spørre: Foretrekker du te eller kaffe? :-) Eller ingen av delene?

Liker egentlig begge deler :) men må liksom ha ha en kaffe kopp på morgenen ;)

hva er favoritt maten din ? :)

Det er så vanskelig å svare på! Er ulike ting som er godt på ulike tidspunkt.. Men for denne årstiden elsker jeg et skikkelig grillmåltid! Godt kjøtt, god salat, godt brød, kanskje bakt potet eller noe sånt til, grillet mais.. Osv,, :-)

Så det kom inn et spørsmål lenger opp samtidig som mitt, og at det derfor ikke ble svar på.. Så da gjentar jeg det: Hvilken frisyre har du? :-)

Back
Topp