Bli kjent med hverandre

Lumal

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Stjal denne fra september,

Virket som en morsom tråd :)



:)
Her kan vi stille spørsmål så vi blir bedre kjent med hverandre. Er ikke lov til å svare ja eller nei og man må stille
nytt spørsmål i samme tråd. Da kjører vi i gang :)


Har du barn fra før?
 
Har ei jente som straks blir fire. En skikkelig guttejente som foretrekker angry birds, fotball og kaptein sabeltann (og mye annet :p ) fremfor prinsesser :p

Er du der du vil/så for deg du skulle være nå i livet?
 
Er der jeg vil i livet nå :) 1 barn, et til på vei, :love017 jobb, hus, hund & stasjonsvogn hehe ;) :)

Har du noen dyr?
 
Det har vi, vi har en 4 år gammel tykk katt som er rød og hvit.

Har du noen hobyer?
 
Er vel hunden som er min største "hobby". Han krever mye fysisk aktivitet, trening, oppmerksomhet og kos.. Så etter det har jeg ikke så mye tid til annet :p Liker interiør og hjemmepyssel, men tror jeg skulle vært millionær for å gjøre alt jeg kunne tenkt meg innenfor det temaet ;-)

Hvordan bor du? Hybel, leilighet, rekkehus, tomannsbolig, enebolig, hytte, telt - eller kanskje i et slott? ;-)
 
Jeg har dessverre ikke spist godteri i dag, men har veldig lyst på sjokolade nå :p
Hvor mange barn ønsker du deg?
 
Vi ønsker oss to barn, så dette blir vårt siste :)

Hva er dine tre beste egenskaper?
 
Blid, positiv, snill. hm.. tror jeg da hehe


Vet du kjønnet på den lille ? :)
 
Får vite kjønnet helt sikkert 29.mai, men på tidlig ul mente legen det så ut som en liten gutt, så forløpig venter vi en liten Liam Andrè :)

Hva verdsetter du mest med barnefaren:)?
 
At han skjemmer meg bort hehe;)

han er bare så herlig og god mann elsker hele han ,av hele mitt hjerte;);)

hva gjør du i dag ?
 
Har mange dyr :)65 sauer, 115 lamunger, 7 høner, en hane, 2 katter og en hund :D

Hvilken årstid liker du best?
 
På den ene siden sommer, fordi jeg elsker sol og varme, gå med lette klær og kose meg ute..

PÅ den andre siden vinter, fordi vi kan kose oss på turer i fjell og mark - med hund og ski - eller på slalomturer :)

Men alt i alt vinner nok sommeren ;-)

Har du kjøpt noe til babyen enda? :)
 
Har planer om en tur til Danmark, eller Frankrike, men er egentlig bare i planleggings fasen hehe :p


bor du på landet eller i byen ? :)
 
Bor i en liten by, men er veldig landlig i området akkurat her vi har hus :)

Har du førerkort? :)
 
Back
Topp