Januarbaby2017
Glad i forumet
Hvilken bleiestr har dere handla inn eller har planer om å handle inn?
Hvilket merke? Hvor mange pakker?
Hvilket merke? Hvor mange pakker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må man ha med bleier til sykehuset?jeg har også bare pakket ned de 1-er og 2-er bleiene jeg har fått i sånn baby-startpakke fra Rema, apotek 1 og liberoklubben. da holder det hvertfall til jeg kommer hjem og vet om jeg bare kan hoppe rett opp til 2-er eller trenger mer av 1-er bleier![]()
Rundt 5 om dagen × ganske lenge heheHvor lenge bruker man ca størrelse 2? Jeg har såååå mange i den størrelsen siden jeg fikk 2 svære bleiepakke og en halv kurv full med samme størrelsen. Plus at jeg har fått 4 poser med samma størrelsen fra rema. Lot vær å ødelegge den ene bleiekaka, så jeg kan gi den videre til noen andre om noen skulle bli gravide nå snart [emoji14] fikk jo såå mange [emoji14] hehe
Nei det må du ikke i de aller fleste tilfeller. Ikke bind heller.Må man ha med bleier til sykehuset?
Greit å ha mangeHvor lenge bruker man ca størrelse 2? Jeg har såååå mange i den størrelsen siden jeg fikk 2 svære bleiepakke og en halv kurv full med samme størrelsen. Plus at jeg har fått 4 poser med samma størrelsen fra rema. Lot vær å ødelegge den ene bleiekaka, så jeg kan gi den videre til noen andre om noen skulle bli gravide nå snartfikk jo såå mange
hehe