Bleiestr

Har brukt livet i siden sykehuset forrige gang for to år siden. Fortsetter m3d disse. Ei pakke med enere og ei pakke med toere holder for oss, da butikken er veldig nærme. Eldstemann brukte enere i en tre ukers tid. Er individuelt, og det går mye på passform også. Ikke kjøp så mye av hvert og prøv deg frem:-)

Må man ha med bleier til sykehuset?

Tror det kommer litt an på sykehuset?.. her har vi sykehushotell, og da gikk jeg ut fra at vi stilte med bleier selv til babyen.. jeg har vertfall pakket det i fødebagen sammen med klær til babyen :)

Hvor lenge bruker man ca størrelse 2? Jeg har såååå mange i den størrelsen siden jeg fikk 2 svære bleiepakke og en halv kurv full med samme størrelsen. Plus at jeg har fått 4 poser med samma størrelsen fra rema. Lot vær å ødelegge den ene bleiekaka, så jeg kan gi den videre til noen andre om noen skulle bli gravide nå snart :p fikk jo såå mange :p hehe

Eg starter med å ta av pleiekakene. om eg har uåpnede pakker når han må opp til 3 prøver eg å bytte på butikken ;) men skal godt gjøres å ha for mange.

Har også fra de gratispakkene, libero i str 1 og 2, men det er jo ikke akkurat mange :p Ser ut som han blir over 4 kg så da er det kanskje like greit å bare kjøpe str 2?

Syns det er greit å ha i hus i tilfelle butikkene ikke er åpne når vi skal hjem :)

Libero str 1 til den første tiden og kjøper noen i str 2 også så vi har når ho plutselig trenger større. Med guttungen måtte vi gå over på 2'er bleier etter noen uker fordi han tisset så mye, var bare rundt 3,3kg når vi måtte bytte :)

Har fått "bleievogn" i babyshower som inneholdt 1 pakke med libero 1'er og 2 pakker med 2'er, samt har vi hentet de gratispakkene fra kiwi (libero) og Rema. Tenker å vente med å kjøpe noe mer foreløpig siden jeg har flere venninner med hver sine favorittmerker - tenker at vi skal bare prøve oss frem med litt forskjellig til vi finner noe som passer for vår lille! :)

Tror det kommer litt an på sykehuset?.. her har vi sykehushotell, og da gikk jeg ut fra at vi stilte med bleier selv til babyen.. jeg har vertfall pakket det i fødebagen sammen med klær til babyen :)
Vi fikk bleier, bind og klær på sykehushotellet her ihvertfall.... men sikkert forskjell fra sykehus til sykehus

Må man ha med bleier til sykehuset?

Vi trengte ikke det. Men kan være greit p ha med bind så du vet du får bind du liker. Jeg foretrekker libresse med vinger, men på sykehuset hadde de stive og ekle bind, troor ikke de hadde vinger heller. Men de første dagene var det egentlig poengløst med noe annet enn damebleiene, blødde jo helt ekstremt! Så de var supre.

Har ikke kjøpt bleier men er jo med bleier i disse pakkene man får gratis fra butikkene så tenker at det holder med de til vi finner ut hva som passer. :)

Har ikke kjøpt noen bleier enda, kun de vi har fått i gratispakkene :) Tenker det holder til han e født og vi ser hvilken str han trenger :)

Har ei pakke med Libero 1, og flere av nr 2.. brukte 1'er bleier et par uker med forrige selv om han var 3,6 kg :)

Tenker det holder med gratisbleiene i bleiepakken til jeg vet str på henne. Kjøper det inn når jeg trenger

Ny plan; Vi har mengder med bleier så jeg avventer til han kommer :) Str 2 er jo fra 3kg og mini er beregnet til 3,6 ved termin.

Vi endte med å kjøpe ei pakke med str 2. De får vi uansett bruk for :) Om han blir mindre enn vi har trodd så skal vi alltids få tak i mindre bleier.

Bruker en pk libero touch 1 på to dager, mini er 3 uker gammel og veier 3,3 kg. Kan fint bruke strl 1 litt til :)

Oi det var mange :p hvor mange er det i ei pakke? Min kommer nok til å være nærmere 4 kg, så jeg tror str 1 blir for lite :p

Jeg fekk en bleiekake i banyshower, også fekk jeg noen bleier i de gratispakkene. Så jeg kommer nok til å satse på det i starten. Er jo ikke noe stress å kjøpe flere bleier etterhvert.

Rema 1000 bleier nr 2 handler vi. Bruker bare de til storebror på 15 mnd også. De er kjempe gode :)

Back
Topp