Bleiestørrelse

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Hvilken bleiestørrelse bruker gullene deres nå? Og hvor gamle og tunge er de?

Her bruker hun forsatt str 1 i libero sine bleier. Er 4 uker og ca 4 kg. De passer forsatt fint rundt magen og i "lengden", men hun får litt merker rundt lårene.. Har vurdert å bytte til 2, men tenker at de blir for store ellers da..

Magnolia er 4 uker i dag, vet ikke hva hun veier, men tipper 4,5kg+kanskje nærmere 5 om hun har lagt på seg i samme tempo som før :O
Hun har brukt str 2, men nå er vi tomme for de og har fått str 3 til halv pris så skal prøve det om to sek når jeg skifter bleie :) vi byttet fra str 1 til 2 selvom 1 fortsatt passet fint, men fikk masse str 2 i babyshower så ble like greit å gå opp en str.
Hun får litt merker av str 2 nå på lårene så blir vel bra å skifte.
Tenker det er bedre å ha litt stor enn akkurat passe/litt liten så ligger i forkant hele tiden :P

6 uker 5 kg Str 2

10 uker, 3800 g og bruker str 1 i Libero. Men regnet fra termindato er hun bare 3 uker, da:-)

4,5 uker og 4,2kg og vi har vel forsåvidt gått over på str 2 nå. :) kan fortsatt bruke 1, men syns at 2 passer litt bedre nå :)

Er 10 dager i dag og vi bruker nok str 1 libero en stund til.

1mnd og 5,3 kg. Gått over på Rema 2-bleier. Libero 1 ga merker, samt ble fulle på et blunk.

1mnd og 5,3 kg. Gått over på Rema 2-bleier. Libero 1 ga merker, samt ble fulle på et blunk.
Vi og har prøvd REMA 2 bleier - men synes ikke de suger til seg så bra, ved bæsjebleier tyter det alltid ut i ryggen enda de er drithøye. Med pampers og libero synker det ned i bleien synes jeg..

Vi og har prøvd REMA 2 bleier - men synes ikke de suger til seg så bra, ved bæsjebleier tyter det alltid ut i ryggen enda de er drithøye. Med pampers og libero synker det ned i bleien synes jeg..
Etter å ha brukt Rema str 2 noen døgn nå er jeg enig. De suger ikke den gule rennende bæsjen inn. Kjøpte pampers nå. De lukter såååå kjemisk/parfymert.... Men sugeevnen er super!

Her bruker vi nr 1. Vi har fått kjøpt inn masse bleier fra norge, og har når igjen fire pakker 1'er bleier. Hadde det ikke vært for det tror jeg vi straks ville rykket opp på 2'er bleiene, siden det kommer noen småmerker omkring lårene. Men nå er straks libero-bleiene brukt opp, syntes pampers sine er litt større i størrelsen, og det er dem vi har igjen av i de helt små :) Tror mini her veier mellom 3,5 og 4 kg nå, og så er han fire uker :)

Vi hadde en 10-12 bleier av pampers 1 nār vi gikk over på 2. Koster jo bare 30 øre pr bleie, så jeg bare kastet de:p

Back
Topp