Bleiesnakk!

Vi måtte ha str 1 en god stund. Og vi ønsker ikke å bruke noe annet enn svanemerka bleier, da jeg er litt opptatt av babyens hud og det naturlige. Pampers har tilsatt lotion og er ikke svanemerka.
På storesøster passet Libero best. Men også Rema 1000 og Coop sine bleier er svanemerket :)

Brukte nr .2 lengst. Likte pampers sine best, libero sine var fryktelig stive. Er pampers de bruker på sykehuset her og...

Har har vi gått for libero og rema. Pampers lukter så fælt når de blir våte pga lotionen de har tilsatt!

Har hørt at Rema1000 har kommet med en str mindre nå enn de har hatt. Brått prøver vi dem, veldig fornøyd med Rema sine!

Har hørt at Rema1000 har kommet med en str mindre nå enn de har hatt. Brått prøver vi dem, veldig fornøyd med Rema sine!

De har størrelse 2 også nå. Hadde bare fra størrelse 3 før. Kjøpte en pakke for noen dager siden, så skal prøve de hvertfall. Men jeg håper jo at jeg kan få brukt liberobleiene i str1 jeg har liggende en stund også da :p så søte og små ❤️

Brukte nr .2 lengst. Likte pampers sine best, libero sine var fryktelig stive. Er pampers de bruker på sykehuset her og...
Libero sine ble mykere (står Comfort på dem nå) for ca et halvt år siden :)

Kommer rett og slett an på hvor stor babyen er. Min første var bare 2900 gram og veldig tynn selv om hun kom til termin. Jeg hadde bare kjøpt inn størrelse 2, noe som rett og slett var alt for stort. Det var bare lekkasjer hele veien helt til jeg gikk ned i størrelse 1. Brukte både pampers og libero :)

Foreslår å kjøpe en pakke i størrelse 1 og en pakke i størrelse 2.

Er det slik at libero "sier ifra" etter at baby har tisset...? Syntes jeg så en lapp om det i libero pakken :) ?

Er det pampers som koster 7 kr hos rema1000? Her på vestlandet koster en pakke 27 kr eller noe på de fleste butikker

Ingen bleier som kosta 7,- på rema her ihvertfall.. Tror de kosta 16 :p
Ikke at det er så dyrt heller...

Back
Topp