Bleiesnakk!

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Skal gjøre klart Stellebord i helgen, og skal til innkjøp av bleier.... fler
Som har sagt til meg at det ikke er vits kjøpe bleier str 1 fordi de er små så man burde kjøpe bleier str 2? Noen som har erfaring? Også lurer jeg veldig på hvilket merke dere velger gå for :p helt forvirra!!

Nå er det 8 år siden jeg hadde baby sist, men vi måtte ha de minste bleiene en god stund.. 2'er bleiene kunne vi ikke hatt fra starten av iallefall. :)

Har ikke kjøpt noen enda..men har masse som jeg har fått av andre (rester). Har litt i str 1 men mest av str 2... Mest pampers jeg har fått..resten er libero, så får bare teste de ut :)
Men om du kjøper litt av hver, er det jo ikke værre enn å kjøpe fler av de som passer best ;)

Tenkte å kjøpe str 1, tror jeg går for libero fram til han bruke Coop sine :)

Brukte Libero str 1 sist og de passet fint i en mnds tid ca :) veldig fornøyd med Libero og vil nok bruke de denne gangen også.. :)

Jeg brukte libero nr 1 ganske lenge på frøkna.

Har fått ganske mange av 1 og 2 i disse gratis-pakkene, så gidder ikke kjøpe fler før etter fødsel når jeg vet hvilke som passer best :)

Jeg har to jenter. Ene var 3,6 kg og andre 4 kg. Jeg har aldri brukt str 1! Begynt rett på str 2. Den går jo fra 3-6 kg og det har passet mine jenter. Str 1 er ho 2-4 så ser ikke vitsen med å kjøpe "akkurat".

Ville ha gått for str 1 i starten. Jeg synes pampers sine er best til nyfødte,da de er mykere. Og libero er best fra ca str 3 og oppover ;-)

Har prøvd så å si alle på storebror, rema sine er best og tåler mye. Pampers er nest best, men en del dyrere:)

Jaja, har ikke jeg lagt merke til. Jeg kommer til å kjøpe remableiene uansett pris... For SÅ gode synes vi de er!

Back
Topp