Bleieslutt

Jeg stresser ikke, mange unger går med bleie til de er 3,5. Dvs 1 år til ;) MEN... barnehagen etterlyste truser, da hun kun gikk på do i hele går. Var helt tørr i bleia.
 
Jepp, han var stadig tørr på morran så da tok vi den bare av noen dager etter han sluttet på dagtid og det gikk helt fint :)
Her er den ikke tørr om morran :) Har visst å gjøre med et spesielt stoff som styrer det, varierer når barna begynner å produsere så mye av det at de ikke tisser om natta?:)

Så siden hun sovner i bilen må vi ha på bilbleie :p
 
Her er den ikke tørr om morran :) Har visst å gjøre med et spesielt stoff som styrer det, varierer når barna begynner å produsere så mye av det at de ikke tisser om natta?:)

Så siden hun sovner i bilen må vi ha på bilbleie :p
Ja, det har jeg hørt om.
Han våkner om natta noen ganger helt fra seg fordi han må tisse. Men han er superflink og klarer å holde seg til han kommer på do selv om han er desperat det og da :)
 
Ja, det har jeg hørt om.
Han våkner om natta noen ganger helt fra seg fordi han må tisse. Men han er superflink og klarer å holde seg til han kommer på do selv om han er desperat det og da :)
Hehe. Bra det da!! :) Her er hun desperat om morran... Men klarer å holde seg. Godt de sier ifra :)
 
Back
Topp