Bleieslutt

Idag kasta jeg trusa.... fy f og blæ..
 
2 dag uten bleie. Kun to uhell.Har alarm på mobilen som ringer etter 50 minutter så tar han ofte på do men han holdt seg i nesten to timer før leggetid. Jeg er imponert :)
 
:eek:

Spør dere hun ofte? Vi tok han bare ofte på do, istedenfor å spørre = "kom her nå, så skal! vi bare en tur på do" :)
Spør litt innimellom, men når det går lang tid imellom så bestemmer jeg :) Idag har vært en drittdag hele dagen, hun har vært sur og tverr og jeg har vel neppe vært noe bedre, så begge uhell har skjedd da hun har furtet alene på terrassen :)
 
Jeg bestemte meg for at snuppa skulle bli bleiefri i løpet av de 3 ukene barnehagen holdt stengt på sommeren. Vi hadde trent litt på do innimellom og det begynte å gå bedre. Det ble noen uhell men gikk seg fort til så når det ikke var uhell på dagtid lenger prøvde vi på natten. Første natten uten uhell og de 4 neste med uhell :p da prøvde vi trikset med å ta bleie utenpå trusa. Noen uhell i førsten men så gikk det seg til og. Nå er ho helt bleiefri :D må bare passe på at ho ikke drikker mye på kvelden. Hadde ikke trodd det skulle gå så lett, men jeg tenkte at hvis jeg lar ho ha bleie om natten så gjør jeg det ikke lettere for ho å lære å sove uten så da ble det sånn :)
 
Back
Topp