Bleieslutt?

Som oftest er han helt tørr etter natta, og da tisser han stolt på do:) Han sier oftere ifra, men det er akkurat som hodet mitt ikke henger med på at han har blitt så stor, og da rekker vi ikke frem på do i tide. så det er mye min egen feil!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Ja uvant :)
Hvor gammel er han?

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Jeg har akkurat begynt med min gutt. Eller dvs han har brukt potten av og på lenge, men nå først virker han klar for å slutte med bleie.
Vi lar han gå mye uten bleie og stort sett går det bra:)
Han gjemmer seg hver gang han skal noe annet enn å tisse, da vil han virkelig være i fred. Men vi har fått han til å gjøre fra seg på potten et par ganger.
Belønningen her i huset er penger. Han elsker penger:) Når vi spør han hva han skal bruke pengene til, så skal han på butikken å kjøpe mer penger... :)
 
Jeg har akkurat begynt med min gutt. Eller dvs han har brukt potten av og på lenge, men nå først virker han klar for å slutte med bleie.
Vi lar han gå mye uten bleie og stort sett går det bra:)
Han gjemmer seg hver gang han skal noe annet enn å tisse, da vil han virkelig være i fred. Men vi har fått han til å gjøre fra seg på potten et par ganger.
Belønningen her i huset er penger. Han elsker penger:) Når vi spør han hva han skal bruke pengene til, så skal han på butikken å kjøpe mer penger... :)
Hehe penger er populært her og ;-)
Håper han er klar. Deilig med slutt på sommeren :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Min blir 3 i september, men her går det ikke å slutte med bleie. Han vil ikke! Tvinge ham - blir bare verre. Jeg har prøvd at han går kun i trusa når det er så varmt, men han tisser på seg flere ganger og fortsetter å leke uten å merke det. Om morgenen han våkner tørr vanligvis, men vil ikke på do, så tisser i bleie. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Kanskje bare vente litt - så det kommer :)
 
Har gått til innkjøp av avenningstruser. Noen som har erfaring med det? Prøvde å ha vanlig truse under bleia for at han skulle merke at han ble våt. Er muligens for varmt til å kjenne det nå på sommeren...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Min har sluttet med bleie endelig! Han ble 3 år nå 6 juli. Og han har blitt tørr på 3 uker. Prøvde i fjor sommer til å få han til å slutte, men det var han ikke Interesert i,,,


Juli 2011 ❤️
 
Min har sluttet med bleie endelig! Han ble 3 år nå 6 juli. Og han har blitt tørr på 3 uker. Prøvde i fjor sommer til å få han til å slutte, men det var han ikke Interesert i,,,


Juli 2011 ❤️
Deilig ikke sant? Bleier er sååå styrete hehe.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Gutten vår ble bleietørr rett før 3års dagen hans 14.juni. gikk ganske fort når han først begynte, og nå er han faktisk tørr på natta også! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gutten vår ble bleietørr rett før 3års dagen hans 14.juni. gikk ganske fort når han først begynte, og nå er han faktisk tørr på natta også! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da venter jeg til 3-års dagen til min ;) ;) ;) Han vil ikke. Han forstår at han gjør alt i bleie, men det er umulig å sette ham på do/potta
 
Min sønn blir 3 år i september, og har ikke sluttet med bleie :( Vi prøvde litt pottetrening i sommer og han syntes det var gøy å tisse en skvett i potta. Men så har han ikke vist så mye interesse for det, så får vel bare vente litt til.. Noen er tidlig ute med alt, mens andre trenger litt mere tid ;)
 
Guten min blei 3 år i mars. Han slutta med bleier no i sommar:) har ikkje vore interesert i å slutte tidlegare, men når han endelig var klar for å slutte var det bråstopp både natt og dag... Nesten ingen uhell heller:)
 
Vi begynte først med potte til vår gutt, han tissa noen få ganger i den, men var ellers ikke noe særlig intr i å gå på den. Nå i sommer kjøpte vi do-ring og noen tøffe boxere til han, og da var det veldig stas når han kunne gå på do å tisse sånn som de store i barnehagen gjør :) Han vil fortsatt ikke gjøre nr to i doen da, så helt bleieferdig er han ikke blitt enda, men vi håper jo på helt bleieslutt om ikke så altfor lenge :)
 
Prompen her sluttet i juni. Nå forbereder vi til bleieslutt om natten også. Kjenner jeg gruer meg litt, men krysser fingrene for at det blir like lett som i sommer:)
 
Prompen her sluttet i juni. Nå forbereder vi til bleieslutt om natten også. Kjenner jeg gruer meg litt, men krysser fingrene for at det blir like lett som i sommer:)
Ikke gru deg. Det går nok så bra :) Her tok vi to fluer i en smekk. Kan telle på en hånd siden 1juni om hvor mange uhell han har hatt på natten.
 
Vi skal prøve i morgen tror jeg. Skal prøve oss på ozo-oppdrag, og få en digi-medalje/premie, så får vi se hvordan det går:)
 
vi sluttet i august =) gått bra tok noen uker hvor han bæsja på gulvet , tisset på gulvet på badet osv.. men han tissa aldrig i senga på beg nå derimot har han tissa i senga hver natt de siste dagene å jeg har selvsakt ikke hatt tisseunderlaken under :/ men han har ingen uhell på dagen lengre så hurra for det :D
 
Back
Topp