Bleieslutt?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Har deres sluttet med bleier?
Gutten min er 2,5 år, og han er veldig klar.
Har aldri bæsja i do før, men kommer nok det og :)

Idag kjøpte vi klistremerker, å skal starte dotrening intensivt fra i morgen :)
 
Har kjøpt inn dosete og han elsker å skylle ned. Lengre har vi ikke komt. Tenker vi skal prøve nå når mannen kommer hjem og vi kan være to om det:)
 
Har kjøpt inn dosete og han elsker å skylle ned. Lengre har vi ikke komt. Tenker vi skal prøve nå når mannen kommer hjem og vi kan være to om det:)
Lurt å være to :) Blir mange ganger inn og ut på do hehe..
Hvor gammel er han? Gøy å skylle ned og ;)

Idag har han tisset 6 ganger på do (2 tisseuhell på gulvet).. og da ropte han på meg med en gang :)

Såååå stolt med stjernene på arket hehe..
 
godt at det er sommer nå. her gikk guttungen mye "naken" i fjor (han er født tidlig på året) og fikk tisse på gresset, det hjalp VELDIG på. :)
 
Lurt å være to :) Blir mange ganger inn og ut på do hehe..
Hvor gammel er han? Gøy å skylle ned og ;)

Idag har han tisset 6 ganger på do (2 tisseuhell på gulvet).. og da ropte han på meg med en gang :)

Såååå stolt med stjernene på arket hehe..
Ja, slipper å måtte velge mellom å la han tisse på gulvet eller mate broren:p Han er 2 og ett halvt. Noen ganger er det rart at det er mer vann igjen til å skylle ned med sånn han holder på, hehe.
 
4 dager nå... Og kun 1 uhell pr dag ca... Og da har jeg drevet med noe husarbeid e.l, å "glemt" av tiden litt... Syntes dette går over all forventning jeg... Deilig å slippe bleien på dagen :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ja, slipper å måtte velge mellom å la han tisse på gulvet eller mate broren:p Han er 2 og ett halvt. Noen ganger er det rart at det er mer vann igjen til å skylle ned med sånn han holder på, hehe.
Stor stas hehe :) Hvilken måned er han født? :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg synes det er vanskelig med dotrening jeg, vi kommer ingen vei føles det som :,(

Har forsøkt forsiktig i over 1 år nå, hatt noen perioder hvor hun har sittet på do flere ganger om dagen, men så nekter hun igjen. Nå sitter hun bare fast på do etter at hun har badet, og det har hendt bare et par ganger at hun har tisset, men ikke mange. Når jeg spør eller foreslår på dagen at hun skal sette seg på do så nekter hun.

Jeg håper veldig vi får det til i sommerferien, er ikke så lett når begge foreldre er i full jobb og alle er slitne etter lang dag. (Litt frustrert akkurat nå.)
 
Ja, vi slutta for noen uker siden :) Ho har fortsatt litt uhell om ho er langt fra do osv. Blir 3 i desember.

<3 4 skjønne små på fem år <3
 
3 uker siden slutt i morgen, og kun få uhell. Nå sier at selv når han må tisse eller bæsje. Klarer å stå å tisse selv, f.eks i skogen på tur. Uten hjelp fra oss ;-) Bleiene hans har Vært tørre de siste nettene, så tenkte å kutte ut nattbleier, da han virker klar ;-) Morro at det gikk så mye bedre enn forventet :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Gutten min blir 3 i august, og han er altfor travel til å sitte på do. Startet veldig bra før jul med klistremerker, og det var stor stas. Men nå glemmer han det helt bort. Gikk uten bleie ute forrige uke, og da var han veldig flink til å si ifra. Satser på mye fint vær i sommer, så kanskje vi blir bleiefri frem til nr 2 kommer;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Usj, litt uhell var visst å ta litt i.. :/ Håpte på jenta ville ta det raskere jeg, er jo det man hører :) Jaja..
 
Ho greidde seg forresten hele turen til helsestasjonen idag, helt tørr.. Det er jo noe :) og sa fra da vi kjørte bil igår at ho måtte bæsje.. Så da fikk jeg første bæsje i grøft-opplevelse.. :p
 
Han sluttet med bleier på natt forrige fredag. Et uhell på natten for 2 dager siden. Er så deilig :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Ho greidde seg forresten hele turen til helsestasjonen idag, helt tørr.. Det er jo noe :) og sa fra da vi kjørte bil igår at ho måtte bæsje.. Så da fikk jeg første bæsje i grøft-opplevelse.. :p
Så flott :)
Er deilig uten bleier for de også :)

Hehe, ja når de må bæsje, så må man tenke fort Hehe. Hadde du våtservietter? ;-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Så flott :)
Er deilig uten bleier for de også :)

Hehe, ja når de må bæsje, så må man tenke fort Hehe. Hadde du våtservietter? ;-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Ja! Det hadde jeg! Men ikke antibac, så handa mi ble ubrukelig til vi kon hjem:p følte ikke det var helt nok med bare wipes da!

<3 4 skjønne små på fem år <3
 
Ja! Det hadde jeg! Men ikke antibac, så handa mi ble ubrukelig til vi kon hjem:p følte ikke det var helt nok med bare wipes da!

<3 4 skjønne små på fem år <3
Hehe. .. kjipt uten håndsprit da ja :-D :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Min tisser i do. Men er redd for å bæsje. Er så vittig å se at han er flau og gjemmer seg når han skal bæsje


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Som oftest er han helt tørr etter natta, og da tisser han stolt på do:) Han sier oftere ifra, men det er akkurat som hodet mitt ikke henger med på at han har blitt så stor, og da rekker vi ikke frem på do i tide. så det er mye min egen feil!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp