Bleieslutt

Ville bare oppdatere litt her:

Det ble som vi håpte på, at når Amelia plutselig bestemte seg for å slutte med bleie selv gikk det kjempebra :)

I løpet av noen kvelder sist uke+ helga har hun helt sluttet med bleie hjemme og hos andre, og prøvde seg for første gang i bhg idag.

Hun skvetter ikke noe, sier at hun må på do og ordner tissing helt selv.

Vi er kjempestolte av henne, og nå blir det ikke to bleiebarn på en gang for oss allikevel :)
 


Hoppetussa skrev:
Grattis, trinemor-godt å slippe 2 bleiebarn;) VI hadde tenkt å vente til sommeren, men han sa hele tiden "jeg skal slutte m bleie på mandag", og en dag tok bhg han på alvor og da jeg hentet var den av...da bare kjørte vi på og bortsettfra når han er ute og på natten bruker han ikke bleie...vært noen få uhell, men jeg er veldig imponert og gla for at det har gått så smertefritt (BANK i bordet)...vi prøvde tidligere å oppmuntre til å gå på do og skulle vente til han ble "klar", men m en gang han fikk den av og hadde noen uhell oppdaget han "gleden" ved å tisse på do....håper det fortsetter sånn, synes og det er greit m bare et bleiebarn;)


Jo takk, gratulerer til dere også :)

Hjelper når de plutselig blir klare. Nå har hun ikke hatt uhell på tre dager :)

Vi tar også på bleie når hun er ute å leker, siden det er så kaldt for tida, og nattbleia er det fortsatt beehov for :)
 
Back
Topp