Bleieskiftarbeider

En tråd i 'Februar 2018' startet av lillemor79, 7 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. lillemor79 Forelsket i forumet

Hvor mange bæsjebleier skifter dere som ammer ila et døgn?

Vi skifter 15-20 bleier i døgnet, om ikke mer. Lillebror er 26 dager i dag/ straks 4 uker..
    Gul vannete avføring kommer som et smell, gjerne med litt spent kropp/trykking og grin. Alt fra en "sprayfis" til full bleie.. Han vil ligge mye til puppen, føler hele dagen går med til det [emoji42] Han legger veldig godt på seg. Ca 300g pr uke. I tillegg har lengden økt med 2 cm på 2 uker og hodet 5 cm på 2
    Uker..
    Ikke spurt helsestasjon ang bæsjinga da jeg ikke har tenkt på dette før jeg nettopp leste at normalt hadde spedbarn bæsjebleier fra 1-4 ganger i døgnet.. Et annet sted, alt fra 1 gang i uka til 10 i døgnet.. Men hva med mer enn det? Er det normalt?
    (7 år siden sist jeg hadde spedbarn )
    Her går ei bleiepakke på et par dager liksom.. [emoji55]

• Liker Liker x 1
    Last edited: 7 Mar 2018
  2. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Har 1-2 bleier med mye bæsj hver dag, og ellers en del med våte fiser eller en t-skje bløtt.
    Totalt kanskje 10-15 bleier i døgnet.

• Liker Liker x 1
  3. Klarforbaby Elsker forumet Marsboerne 20 18 *Aprilbaby 2018*

15-20 bæsjebleier om dagen var mye! Men tipper at det er like normalt som alt annet! [emoji4]

4. lillemor79 Forelsket i forumet

Da er "sprayfis" regnet med også, må jo skifte bleie. Ikke fulle bæsjebleier altså.. [emoji6] Han virker jo til å ha det bra. Tror han har KISS "bare" , det skal vi til manuellterapeut for å undersøke ganske snart da [emoji1303]

5. Veivalsa Forumet er livet Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

KISS eller andre låsninger kan være en årsak til mange bæsjebleier. Men det kan sikker også være vanlig med så mange. Vi har vel 3-8 bæsjerunder i løpet av et døgn.

6. Frk. Lost Forelsket i forumet Febbisbebbis'18

Våre hadde bæsjebleier ved hvert måltid (ca 8-10) i døgnet, i tillegg til x antall andre bleier. Fikk beskjed om at det var helt normalt med mange bleier i starten. og at alt og ingenting var normalt egentlig, det viktigste var nok våte bleier :) Nå når de er syv uker så har de færre :)

7. lillemor79 Forelsket i forumet

Vi ble henvist til sykehuset for å være på den sikre siden. De skulle ta avføringsprøve Og utelukke Crohns sykdom og en annen jeg ikke husker hva het.. Fortsatt mange [emoji28] bleier. Sliter med å rape også nå etter 1. Timen hos manuellterapeut ble han verre. Skriker mer og gulper masse [emoji22][emoji33] brystknoppene har blitt mer såre igjen også.. Hater KISS!!! [emoji17]

8. LeneB Forumet er livet Marsboere 2020 Oktoberskatter 2014

Ganske mange bleier her også :) som du opplever egentlig :) veldig varierende fra dag til dag :)

Del denne siden