Bleier...

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Er det andre som bruker Pampers? Jeg har brukte Libero og Pampers sine. Libero får meg til å ønske jeg vant i Lotto, men jeg føler Pampers blir fuktige på rumpa når det er på tide de skiftes? Flere som synes de er fuktige?:o

Ja, har merket det der! Har prøvd både libero, pampers og rema1000 sine, og min favoritt er faktisk rema1000 :) Libero blir for dyrt i lengden, pampers "lekker" og rema1000 er billig og bra!

Men de "vanlige" Libero, er de så mye dyrere enn Pampers da? Libero Touch vet jeg er dyrere, men trodde den vanlige var rimeligere. Er stort sett mannen som handler så har ikke heeelt oversikt over prisene :-)

Ja, har merket det der! Har prøvd både libero, pampers og rema1000 sine, og min favoritt er faktisk rema1000 :) Libero blir for dyrt i lengden, pampers "lekker" og rema1000 er billig og bra!
Da skal jeg teste Rema1000 sine!:)

Men de "vanlige" Libero, er de så mye dyrere enn Pampers da? Libero Touch vet jeg er dyrere, men trodde den vanlige var rimeligere. Er stort sett mannen som handler så har ikke heeelt oversikt over prisene :-)
Nei, de "vanlige" er billigere en Touch. Skal prøve de og, men blir slutt på Pampers:(

Men de "vanlige" Libero, er de så mye dyrere enn Pampers da? Libero Touch vet jeg er dyrere, men trodde den vanlige var rimeligere. Er stort sett mannen som handler så har ikke heeelt oversikt over prisene :)
Vanlig libero er billigere enn touch :) Pampers liker jeg ikke.. De er så korte på sidene :/

Her bruker me stortsett Pampers, men må bytte ofte uansett da lillegutt bæsjer heile tiden!
Libero sine syns eg e så korte bak i ryggen!
Men skal prøve Coop sine snart, brukte disse på storesøster og var sååå fornøyd :) (Coop bleiene vant best i test for noen år siden også, men veit ikke hvordan de ligger an nå)

Jeg prøvde Pampers og disse fungerte ikke på frøkna mi! Har hatt få lekkasjer enn så lenge men de jeg har fått har vært med pampers :/ prøvde rema 1000 sine men disse satt heller ikke helt bra på henne ettersom hun er så tynn... her er det Libero touch som gjelder selvom det blir svindyrt! Nå har jeg en skikkelig bæsjeunge også som har bæsjebleie hver eneste gang jeg bytter bleie så håper virkelig at det stabiliserer seg snart så det ikke går så mange bleier :)

Pampers liker jeg ikke, de lekker virkelig. Vanlige libero er de beste, de koster så og si like mye som rema sine.

Her fikk lille superutslett av rema 1000 sine, di klistret seg liksom fast i huden når di var blaute!! Pampers syns jeg er så stiv og dårlig passform på..
Vi bruker libero :-) allerhelst touch men den er jo litt dyr da..

Her fikk lille superutslett av rema 1000 sine, di klistret seg liksom fast i huden når di var blaute!! Pampers syns jeg er så stiv og dårlig passform på..
Vi bruker libero :-) allerhelst touch men den er jo litt dyr da..
Samme her!! :o Rema sine klistret seg fast til rumpa når bleia var våt. Det var et stort minus. Pampers lekker...prøvd 4 bleier, det var mer bæsj utforbi bleia enn inni :o Så her sverger jeg til Libero!

Har bare prøvd Pampers, Libero Newborn og Libero Touch. Touch er definitivt best, og bruker de mye på natta. Ellers har det blitt en del Pampers på dagtid, for han bæsjer hele tida så bytter veldig mye. Mener Libero Touch kostet kr 38 på Kiwi og Libero Newborn kostet 25. Har ikke testet Rema sine, men kanskje verdt å prøve da :)

Har bare prøvd Pampers, Libero Newborn og Libero Touch. Touch er definitivt best, og bruker de mye på natta. Ellers har det blitt en del Pampers på dagtid, for han bæsjer hele tida så bytter veldig mye. Mener Libero Touch kostet kr 38 på Kiwi og Libero Newborn kostet 25. Har ikke testet Rema sine, men kanskje verdt å prøve da :)
Her koster vanlig Libero 25 kr og Touch 50 kr på Kiwi :o

Her blir det kun Libero! Etter 3 barn og utallige bleier kjøpt inn, er dette de jeg synes er best. Brukte den remapakken som vi fikk gratis- det er noe av det verste jeg har prøvd. Nei Libero og bleiekort der man får hver fjerde gratis er et must☺️

Liker heller ikke Pampers, føler hun blir ekstra våt i de. Her går det i Libero, men jeg føler ikke det er store forskjellen på touch og newborn?:)

39kr for Libero touch her på remaen.. I lilles vektklasse er dette også den eneste bleien de tilbyr!

Ja fuktig på utsiden her også :(

Her likte jeg også best Libero til dem som små. Har ikke teste ut den dyre varianten DEN gidder jeg ikke å betale for rett og slett. Når det er på tide med større bleier 4, og 5er bleier liker jeg best Pampers. MEN jeg har ikke testet ut noen andre så kansje vi bør teste ut Rema1000 sine og noen andre merker vi også på de to små ❤️❤️

Back
Topp