Er det andre som bruker Pampers? Jeg har brukte Libero og Pampers sine. Libero får meg til å ønske jeg vant i Lotto, men jeg føler Pampers blir fuktige på rumpa når det er på tide de skiftes? Flere som synes de er fuktige?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skal jeg teste Rema1000 sine!Ja, har merket det der! Har prøvd både libero, pampers og rema1000 sine, og min favoritt er faktisk rema1000Libero blir for dyrt i lengden, pampers "lekker" og rema1000 er billig og bra!
Nei, de "vanlige" er billigere en Touch. Skal prøve de og, men blir slutt på PampersMen de "vanlige" Libero, er de så mye dyrere enn Pampers da? Libero Touch vet jeg er dyrere, men trodde den vanlige var rimeligere. Er stort sett mannen som handler så har ikke heeelt oversikt over prisene![]()
Vanlig libero er billigere enn touchMen de "vanlige" Libero, er de så mye dyrere enn Pampers da? Libero Touch vet jeg er dyrere, men trodde den vanlige var rimeligere. Er stort sett mannen som handler så har ikke heeelt oversikt over prisene![]()
Samme her!!Her fikk lille superutslett av rema 1000 sine, di klistret seg liksom fast i huden når di var blaute!! Pampers syns jeg er så stiv og dårlig passform på..
Vi bruker liberoallerhelst touch men den er jo litt dyr da..
Her koster vanlig Libero 25 kr og Touch 50 kr på KiwiHar bare prøvd Pampers, Libero Newborn og Libero Touch. Touch er definitivt best, og bruker de mye på natta. Ellers har det blitt en del Pampers på dagtid, for han bæsjer hele tida så bytter veldig mye. Mener Libero Touch kostet kr 38 på Kiwi og Libero Newborn kostet 25. Har ikke testet Rema sine, men kanskje verdt å prøve da![]()
Her koster vanlig Libero 25 kr og Touch 50 kr på Kiwi![]()
Var og handlet bleier i dag, så ja... 50kr!Touch 1 koster kr 50? Det gjorde det ikke på Kiwi her![]()