Bleier

Vi bruker tøybleier, mest brettiser nå I starten.

Libero str 1-2 :) både vanlig og touch. Synes de er like, jeg.
Men det lukter fort tiss av dem :o

Prøvde remableiene, de bare lakk :(

Libero 1 vanlig:) brukte de og prematur bleiene til libero på sykehuset så har bare fortsatt med dem.
Skal prøve rema sine når mini er blitt stor nok for str nr 2:)

Har prøvd libero touch 1 og rema sin. Kommer nok til å kjøpe vanlig libero 2 nå :)

Bruker vanlig libero 1 nå, men skal gradvis gå over til tøybleier snart. :)

Rema nr 2! Hvordan lekker de hos dere?! Kan skje med bæsj litt utenfor noen ganger men aldri med tiss her i alle fall. Kom ikke noe sjeldnere bæsj utenfor med libero. Hm hm :)

Har prøvd nå libro nr 2 på sykehuset, enn så lenge er jeg veldig fornøyd med dem, og dem hadde jo tilogmed Tisse strek på seg :P har REMA bleiene og pampers hjemme som jeg har fått i pakkene, men husker fra forrige gang at jeg ikke likte pampers

Bruker også noe tøybleier men har bare fem små bleier så det er ikke nok :)
mellomste bruker tøy hjemme og rema i Bhg men onesize bleiene er for store til snuppa foreløpig :)

Vi bruker rema sine, passer perfekt til snuppa :) har også prøvd noen liberobleier vi fikk av ei venninne og de sitter også godt, men sambo synes rema sine var enklest å ta på

Litt forskjellig siden vi hadde mye fra disse gratispakkene, men jeg har kjøpt noen pakker pampers nr 1 og favoriserer de veldig.:)

Vi bruker vanlig Libero 1, men skal vel snart over på 2 ^-^

Prøvd rema sine, men synes ikke de sitter like godt - har også opplevd at de lekker; med bæsj på klærne og tiss som havnet på sofaen :/

Libero touch og REMA sine. Pampers ble han sår av. Syns ikke REMA sine lekker mer enn libero sine :p

Libero nr 2. Hadde rema 2 en stund, men han ble våt hele tiden. Det hjalp veldig å bytte merke mtp lekkasje. Var en slags strikk bak på libero sine så tror den sitter bedre inntil kroppen.

Back
Topp