Bleier

Smil90

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Hvilket merke bruker dere?

Jeg har brukt libero til nå og har vært fornøyd. Men det ser ut til at libero newborn forsvinner og at det er bare libero touch som skal være - og den koster over det dobbelte! :o

Jeg har brukt libero til nå og har vært fornøyd. Men det ser ut til at libero newborn forsvinner og at det er bare libero touch som skal være - og den koster over det dobbelte! :o

Vi bruker libero. Veksler mellom newborn 3, touch 3 og comfort 3. Forsvinner newborn??:O
Men det er vel nr 1 og 2 som koster rundt 22 og da koster touchen over det dobbelte.
Comfort 3 og newborn 3 ligger undt 44 -45 kr i pris her og touch 58-60. Litt dyrere ja, men comforten skal da vel enda være?:O

Libero str2. Prøvde på rema1000 str2, men ble superskuffa. Hun tissa utfor bleien første natta, og ellers syns jeg hele ungen lukta tiss selv om hun bare hadde tissa litt i bleien. Prøver de på nytt når vi begynner på str3.

Libero Comfort finnes jo i størrelse 3 :) vet ikke hvilken størrelse du bruker?! Vi gikk fra newborn 3 til Touch og Comfort 3 da han har begynt å røre sånn på seg og newborn er litt stivere :) ellers er det vel bare å kjøpe butikken tom? :P

Vi bruker Coop sine og er superfornøyde! Jeg synes Libero sine er så harde, bortsett fra touch da, men de er som dere skriver svindyre.

Libero str2. Prøvde på rema1000 str2, men ble superskuffa. Hun tissa utfor bleien første natta, og ellers syns jeg hele ungen lukta tiss selv om hun bare hadde tissa litt i bleien. Prøver de på nytt når vi begynner på str3.

Enig! Hørt mye bra om Rema sine, men de skuffet. Har vært noen uhell her, og i tillegg kleber den seg til rumpa når han har bæsjebleie (og nettopp har bæsja!). Dette skjer aldri med libero sine. Synd hvis det stemmer at de vanlige i strl.2 forsvinner.

I følge libero sine sider ser det ikke ut som newborn forsvinner - men var innom flere butikker som kun hadde touch og ikke newborn. Spørs om jeg må få de til å bestille :)

Vi er fortsatt på str 2.

Bruker stort sett rema sine i str 3 og er fornøyd. Libero sine fikk han utslett av :)

Vi bruker libero newborn 3, den er nesten dobbelt så dyr som newborn 1 og 2:) veldig fornøyd med libero og kommer ikke til å bytte med mindre han begynner å reagere på den:)

Vi har nå gått over fra newborn 3 til Touch og comfort. Begynner ikke å kjøpe annet og billigere før han nærmer deg året. Har alltid likt libero best men de blir dyrere med str.. Pampers tålte ikke våre to eldste, så har ikke prøvd til minsten engang.

Jeg bruker bare Libero touch - syns de er så myke og gode. Og meny har de på fast lavpris til 75 for to pakker - syns det er helt ok:)

Jeg har forelsket meg i Touch-bleiene:D de er så merkbart mye mykere enn alle andre bleier, og så lenge det ikke går utover økonomien vår så kjøper jeg helst de:)

Hadde ikke forventet at de skulle være så gode, for alle nye utgaver har jo teksten "ny og bedre", "nå enda mykere" osv, men ble virkelig overrasket:) har begynt å kjøpe de til storebror i str 6 også!!

Her har vi alltid sverget til pampers faktisk. Synes de er mykere og holder best om natten. Uten at det lukter tiss. Ingen bleieutslett heller.

Bruker coop nr3 og rema nr3, er ikke rema her så må nøye meg med coop når vi går fri, om jeg ikke får noen til å kjøpe for meg.
Bruker libero comfort eller touch om natta, siden jeg ikke bytter på henne da. Aldri opplevd lekkasje på noen av de jeg bruker. Men passer alltid på at de "kantene" er ordentlig.

Her bruker jeg pampers! :-)
Har kun prøvd libero og pampers, å synst libero sine var så tykke og harde, å var heldig når han var nyfødt så kostet pampers nr 1 kun 14kr, å nr 2 koster 21kr så føler pampers er billigere og bedre! :-)

Back
Topp