Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må bare advare deg at det kan være ganske avhengighets skapende! Jeg har altfor mange bleier De er jo så fiiine!Oi! Tusen takk Eccentric! Så utrolig flott med lenker og tips! Nå har jeg virkelig lyst på å teste det ut
Dere som skal bruke tøy, har dere noen erfaringer og tips? Har egentlig ikke tenkt på dette var en mulighet, men blir litt nysgjerrig nå...
Jeg har kjøpt rema sine. Regner med de passer. De er mye mykere enn libero og øukter bedre enn pampers. Er heller ikke testet på dyr
Har best erfaring med pampers og rema1000 sine fra tvillingene, så her blir det pampers de første månedene. Rema sine er vel ikke så små? Fikk bleiekake i babyshoweren med både str 1 og 2 og en del prøver i de babyboksene, så ser om de enerbleiene holder. Koster jo ikke noe for de minste bleiene, så tenket det er kjekt med hvertfall en pakken enerbleier. Tror ikke lillebror blir noen tungvekter.
Aha..4,5 år siden jeg hadde nyfødte barn sist men har brukt rema sine på de da guttene ble større. Fornøyd med de, og mye billigere enn pampers og libero.Rema kom ut med størrelse 1 og 2 for ikke så lenge siden
Rema kom ut med størrelse 1 og 2 for ikke så lenge siden