Bleier

Jeg har kjøpt rema sine. Regner med de passer. De er mye mykere enn libero og øukter bedre enn pampers. Er heller ikke testet på dyr :-):-)

Oi! :-) Tusen takk Eccentric! Så utrolig flott med lenker og tips! Nå har jeg virkelig lyst på å teste det ut :-)

Oi! :) Tusen takk Eccentric! Så utrolig flott med lenker og tips! Nå har jeg virkelig lyst på å teste det ut :)
Må bare advare deg at det kan være ganske avhengighets skapende! Jeg har altfor mange bleier :P De er jo så fiiine! :D

Har best erfaring med pampers og rema1000 sine fra tvillingene, så her blir det pampers de første månedene. Rema sine er vel ikke så små? Fikk bleiekake i babyshoweren med både str 1 og 2 og en del prøver i de babyboksene, så ser om de enerbleiene holder. Koster jo ikke noe for de minste bleiene, så tenket det er kjekt med hvertfall en pakken enerbleier. Tror ikke lillebror blir noen tungvekter.

Rema kom ut med størrelse 1 og 2 for ikke så lenge siden :)

Jeg har kjøpt nr2. Men kanskje jeg burde kjøpe en pakke str 1 også..... Kjøpte en pakke str 2 (husker ikke merket. Libero, eller pampers) på kiwi. Tror jeg betalte 8 kroner for den. De minste bleiene er utrolig billige.

Husker at jeg likte de minste til pampers med førstemann. De var mykere enn libero sine ;) Har ikke tenkt så mye på bleiemerke foreløpig. Som flere her sier de minste bleiene koster jo nesten ingenting :)

jeg fikk en pakke libero nr 1 av bekjente, og har kjøpt en pakke med nr 2 selv... Jeg trooor nok at vi hopper ganske rett på 2 siden han her sikkert blir 4 kg +.....

Tror det blir pampers helt i begynnelsen for de er så myke i forhold til Libero. Så kommer jeg til å gå over til rema1000 sine. De bruker storebror og er superfornøyd med de. Men kommer jo litt an på passform også.

Tror det blir rema bleiene her. Så noen på en annen mnd skrev at remableiene nr 2 var som pampers nr 1 i str, så da tror jeg at jeg kjøper 2 med en gang. Har noen prøver her i str 1 på libero og pampers så skal klare meg de første dagene så jeg kommer meg på butikken.

Jeg kommer til å bruker Libero. Gjort det på de to andre og er veldig fornøyd ;-) Kjøpt en pakke i størrelse 1, men skal kjøpe en i størrelse 2 også..

Har bleiene vi fikk i gratispakker. Får jo bleier på sykehuset, ikke verre enn at vi handler på butikken etter at vi har fått sett størrelse selv :)

Rema kom ut med størrelse 1 og 2 for ikke så lenge siden :)

Nei det er sant, men de er dyrere og stivere. men det blir nok å prøve de om ikke rama bleiene passer. Vi bruker mest rema på storebror men litt libero og. Eks upandgo bleiene til libero :-)

Etter en del prøving med gutten liker jeg best libero og pampers. Har noen igjen fra han ble født samt fra de babyboxene. Så har libero str.1&2 og pampers str.1&2. Prøver de på sykehuset og ser hvem som er best før jeg kjøper en hel pakke:)

Kjøper først 1 pakke med nr 1 fra Libero, så ser vi hvor stor ungen er;) liker best Libero når de er helt små, så går jeg heller over til Rema 1000 og first price sine etterhvert

Back
Topp