Bleier

Er rema bleiene små i str? Sniker fra april, prøver å finne ut hvem merke jeg skal bruke:)
Jeg synes pampers 1 og Rema 2 er veldig lik i størrelsen:)

For to uker siden var hun 4,5 kg og hun har brukt 2-er bleier fra libero i ca tre uker. Hun blir seks uker i morra <3

Herremin.. Jeg har gått og sagt til alle (trener, HS, folk vi møter, til og med rettet på mannen) at vår baby er syv uker, helt til jeg så ditt innlegg. Så tenkte jeg "jøss, bommer hun med en uke?", men neida... JEG har gått rundt og bomma med en uke på min egen unge i det siste. Han er seks uker i dag:p Hvordan skjer sånt?!? :D

Bruker libero 2 men skal prøve å gå opp til 3 isteden for begynner å bæsje igjennom nå, hun er nesten 8 uker å litt over 5 kg:)

Herremin.. Jeg har gått og sagt til alle (trener, HS, folk vi møter, til og med rettet på mannen) at vår baby er syv uker, helt til jeg så ditt innlegg. Så tenkte jeg "jøss, bommer hun med en uke?", men neida... JEG har gått rundt og bomma med en uke på min egen unge i det siste. Han er seks uker i dag:p Hvordan skjer sånt?!? :D
Hehe, det går for fort ;-)

6,5 uke og 3,7 kg, har brukt pampers nr. 2 siden hun var 1 mnd. Liberonr. 1 ble for små etter 2-3 uker, men pampers er lengre i ryggen, så hun kunne bruke de litt lenger.

Back
Topp