Bleier

brummemor

Gift med forumet
Hvilken bleie str og merke bruker dere?

Vi bruker Libero Up&Go 10-14kg  

Vi bruker også Libero Up&Go str. 10-14kg, men er det noen av dere med gutter som har opplevd at de tisser oppover ryggen???[8|] Det skjedde i natt med Up&Go[8D]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Vi bruker også Libero Up&Go str. 10-14kg, men er det noen av dere med gutter som har opplevd at de tisser oppover ryggen???[8|] Det skjedde i natt med Up&Go[8D]

Nei, den var ny, hehehehehehehehe

ORIGINAL: brummemor

Nei, den var ny, hehehehehehehehe

[:D] Lurer på hvordan han klarer det[8|] Har gjort det tidligere også. Kanskje snoppen lå feil vei[:D]

Hmm, jeg legger den alltid nedover, kanskje det kn ha noe å si?[8|]  

vi bruker pampers,liker egentlig libero best (utseendemessig[:)])  men kjøper pampers avtive fit 7-18kg i sånner esker på rimi..65 bleier til 79kr så sparer litt på det..

Hmm, jeg legger den alltid nedover, kanskje det kn ha noe å si?[8|]  

Jeg gjør forsåvidt det jeg også, men er ikke så lett å styre den alltid[:D]

Bruker stort sett coop sine fra 5-8 kg ellers blir det Libero sine!

ORIGINAL: bondekone

hsuker ikke hva de hetter er libero med gul/oransj farge og den minste str på lidel

samme her [;)]

Libero up&go 7-11kg

Libero Maxi. Fra 7 kilo. Lilla.

ORIGINAL: TinkaNussi

Hvilken bleie str og merke bruker dere?

Vi bruker Libero Up&Go 10-14kg  

vi bruker det samme bare str større. den fra 10-14kg strammer litt mye.

Vi må også snart gå opp en str... Vokser for fort!

Det går opp til 35 kg tror jeg! (Celine bruker jo up&go...)

ble bare tull den derre quote greia. men det jeg skrev var, at på pakka fins det ikke større bleier, men det gjaldt sikkert bare den serien der?
Noah har nå libero up&go 16-26kg xl pants (nå hørtes ungen min jævlig feit ut hehe) og den skulle vist være den største. er det moe mellom den kanskje`? var dårlig utvalg i butikkene sist jeg var der

jo nå ser jeg det, han skulle hatt 12-22kg xl... hm...ja, men de han har nå funker jo da[&:]
kjøper 12-22 nestegang å se om den er greiere.hehe

Hehehe, skal ikke være lett! Da har han nå samme str som min 3Åring bruker om natten!   

ble bare tull den derre quote greia. men det jeg skrev var, at på pakka fins det ikke større bleier, men det gjaldt sikkert bare den serien der?
Noah har nå libero up&go 16-26kg xl pants (nå hørtes ungen min jævlig feit ut hehe) og den skulle vist være den største. er det moe mellom den kanskje`? var dårlig utvalg i butikkene sist jeg var der

jo nå ser jeg det, han skulle hatt 12-22kg xl... hm...ja, men de han har nå funker jo da[&:]
kjøper 12-22 nestegang å se om den er greiere.hehe

Hehehe, skal ikke være lett! Da har han nå samme str som min 3Åring bruker om natten!   

ikke si det a!!!!! hehehe.... nå blir jeg flau! men det var butikken sin skyld, de hadde ikke bleiene hans[:'(][8D]

Hahahahaha, jeg må nesten prøve en på Marcus, bare for å se, hehehehehe

ORIGINAL: tonemoren

Libero Maxi. Fra 7 kilo. Lilla.

Her og[:)]

JA!! Hvis Bård Andrè har tisset igjennom er det alltid oppover ryggen..ikke skjønner jeg at han får det til [;)]

Vi bruker Midi - Wake Up bleiene ( 4-9 kg) fra Lidl..kjempefornøyd!! Billige er de også...30,- for 52 stk!! *drive reklame*[;)] 

libero midi 5-8 kilo på min prins..

Back
Topp