Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: brummemor
ORIGINAL: Sebastians`mamma
Vi bruker også Libero Up&Go str. 10-14kg, men er det noen av dere med gutter som har opplevd at de tisser oppover ryggen???[8|] Det skjedde i natt med Up&Go[8D]
Nei, den var ny, hehehehehehehehe
ORIGINAL: TinkaNussi
ble bare tull den derre quote greia. men det jeg skrev var, at på pakka fins det ikke større bleier, men det gjaldt sikkert bare den serien der?
Noah har nå libero up&go 16-26kg xl pants (nå hørtes ungen min jævlig feit ut hehe) og den skulle vist være den største. er det moe mellom den kanskje`? var dårlig utvalg i butikkene sist jeg var der
jo nå ser jeg det, han skulle hatt 12-22kg xl... hm...ja, men de han har nå funker jo da[&:]
kjøper 12-22 nestegang å se om den er greiere.hehe
ORIGINAL: brummemor
ble bare tull den derre quote greia. men det jeg skrev var, at på pakka fins det ikke større bleier, men det gjaldt sikkert bare den serien der?
Noah har nå libero up&go 16-26kg xl pants (nå hørtes ungen min jævlig feit ut hehe) og den skulle vist være den største. er det moe mellom den kanskje`? var dårlig utvalg i butikkene sist jeg var der
jo nå ser jeg det, han skulle hatt 12-22kg xl... hm...ja, men de han har nå funker jo da[&:]
kjøper 12-22 nestegang å se om den er greiere.hehe
Hehehe, skal ikke være lett! Da har han nå samme str som min 3Åring bruker om natten!![]()
ikke si det a!!!!! hehehe.... nå blir jeg flau! men det var butikken sin skyld, de hadde ikke bleiene hans[:'(][8D]
ORIGINAL: Sebastians`mamma
Vi bruker også Libero Up&Go str. 10-14kg, men er det noen av dere med gutter som har opplevd at de tisser oppover ryggen???[8|] Det skjedde i natt med Up&Go[8D]