Bleier

Bruker pampers på han og er fornøyd med de:) Har gjort det på de andre også.

Bruker coop sine, etter jeg leste testen. Er kjempe fornøyd! Før brukte jeg pampers og libero og hu hadde maaaange lekasjer. Det har aldri skjedd med coop sine. Og som du sier: dem er hvite:D

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg kjøpte first price på kiwi... samboer var ikke særlig fornøyd. Er de såååå ille?? :P

Hadde bare lekkasjer med frist price til storebror, både tiss og bæsj rant utenfor så denne gangen har jeg ikke så mye som sett på dem

Hadde bare lekkasjer med frist price til storebror, både tiss og bæsj rant utenfor så denne gangen har jeg ikke så mye som sett på dem

:-( åååh... bomkjøp da. Vet ikke hva jeg skal gjøre med dem :P Kan liksom ikke kaste det heller :P

jeg kjøpte first price på kiwi... samboer var ikke særlig fornøyd. Er de såååå ille?? :P
Fordi de lekker? Eller bare sånn generelt fordi det var first price? :p ikke testa de her..

Februar-14 mamma <3

Fordi de lekker? Eller bare sånn generelt fordi det var first price? :p ikke testa de her..

Februar-14 mamma <3

Var vel fordi de har kommet dårlig ut i en test... :-/

:-( åååh... bomkjøp da. Vet ikke hva jeg skal gjøre med dem :P Kan liksom ikke kaste det heller :P
Jeg "kasta" remableiene :p det vil si.. Jeg satt de igjen hos svigers, og neste gang vi er der har han vokst fra de :p

Februar-14 mamma <3

Jeg "kasta" remableiene :p det vil si.. Jeg satt de igjen hos svigers, og neste gang vi er der har han vokst fra de :p

Februar-14 mamma <3

Haha!! Jeg får legge de igjen hos foreldrene mine :P

Haha!! Jeg får legge de igjen hos foreldrene mine :P
Jeg vurderer å ta de med neste gang jeg er der og gi de til søstra mi, kan jo hende hun liker dem :) hun har "arvet" alt av libero og pampers ham vokste utav før jeg rakk å bruke det :p

Februar-14 mamma <3

Noen som vet prisen på coop sine bleier? Og hvor mange er det i en pakke?

Celia 11.01.14

Eg har ein pakke med dei heime og brukar innimellom... Har opplevd 1 lekasje på ca 25 gonger. Men har jo nemnt det før, at Arin sitt understell virker ganske universal ;)

Ville prøvd meg fram :)

Junior 24.02.14 ❤️❤️

Noen som vet prisen på coop sine bleier? Og hvor mange er det i en pakke?

Celia 11.01.14

58 stk pr pakke. Kosta ca 28/29 kr pr pakke, om du er medlem blir det vel rundt 20kr pakka :)

Junior 24.02.14 ❤️❤️

Bruker Pampers på natten og Coop på dagen når jeg kan bytte bleier ofte. Hun ble veldig sår av Libero, men ser ut som om det går forholdsvis greit med Coop.

Bruker Pampers på natten og Coop på dagen når jeg kan bytte bleier ofte. Hun ble veldig sår av Libero, men ser ut som om det går forholdsvis greit med Coop.
Samme system som meg :)

Februar-14 mamma <3

Har prøvd coop, rema, first price, bunnpris og ica/euroshopper sine. Helt ok.
Føler de kanskje er litt mer klumpete, men bruksmessig har det lite å si.

Back
Topp