Bruker pampers på han og er fornøyd med de
Har gjort det på de andre også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde bare lekkasjer med frist price til storebror, både tiss og bæsj rant utenfor så denne gangen har jeg ikke så mye som sett på dem
Fordi de lekker? Eller bare sånn generelt fordi det var first price?jeg kjøpte first price på kiwi... samboer var ikke særlig fornøyd. Er de såååå ille??![]()
Fordi de lekker? Eller bare sånn generelt fordi det var first price?ikke testa de her..
Februar-14 mamma <3
Jeg "kasta" remableiene:-( åååh... bomkjøp da. Vet ikke hva jeg skal gjøre med demKan liksom ikke kaste det heller
![]()
Jeg "kasta" remableienedet vil si.. Jeg satt de igjen hos svigers, og neste gang vi er der har han vokst fra de
Februar-14 mamma <3
Jeg vurderer å ta de med neste gang jeg er der og gi de til søstra mi, kan jo hende hun liker demHaha!! Jeg får legge de igjen hos foreldrene mine![]()
Var vel fordi de har kommet dårlig ut i en test... :-/
:-( åååh... bomkjøp da. Vet ikke hva jeg skal gjøre med demKan liksom ikke kaste det heller
![]()
Noen som vet prisen på coop sine bleier? Og hvor mange er det i en pakke?
Celia 11.01.14
Takk58 stk pr pakke. Kosta ca 28/29 kr pr pakke, om du er medlem blir det vel rundt 20kr pakka![]()
Junior 24.02.14![]()
Samme system som megBruker Pampers på natten og Coop på dagen når jeg kan bytte bleier ofte. Hun ble veldig sår av Libero, men ser ut som om det går forholdsvis greit med Coop.
Har prøvd coop, rema, first price, bunnpris og ica/euroshopper sine. Helt ok.
Føler de kanskje er litt mer klumpete, men bruksmessig har det lite å si.
Tja, ica sineMen hvem av dem var best?