Bleier

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hvilke erfaringer med bleier har dere?
Jeg har prøvd coop sine siden de er billige, best i test og ikke minst hvite :D Men har aldri hatt så mange lekkasjer - er det bleiene eller tilfeldig de gangene hun har brukt de bleiene tro? Flere som har prøvd de? Og så lurer jeg på om hun er litt mer sår av de. Tenkte at de skulle jeg ikke kjøpe igjen - men tenkte at hun hadde bæsjet veldig mye, løst og "sterk" avføring i det siste...så det er kanskje ikke bleiene sin skyld.

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg har prøvd COOP sine i det siste, litt innimellom rema sine og er fornøyd med dei begge :) Men virkar som Arin sitt understell er universal :P

❤️Gutt 24.02.14❤️

Bruker libero og er fornøyd. Har prøvd rema og de blir han sår av. Har hatt planer om å prøve Coop. Men ikke kommet så langt enda.

Jeg hadde så dårlig erfaring med Rema sine at jeg ikke har orket å prøve de andre billigmerkene. Skal sies at vi slet med lekkasjer av Libero også, så jeg sverger til Pampers.

Eg har prøvd COOP sine i det siste, litt innimellom rema sine og er fornøyd med dei begge :) Men virkar som Arin sitt understell er universal :P

❤️Gutt 24.02.14❤️
Haha du får sagt det!

• Liker
Reactions: EJ
Jeg hadde så dårlig erfaring med Rema sine at jeg ikke har orket å prøve de andre billigmerkene. Skal sies at vi slet med lekkasjer av Libero også, så jeg sverger til Pampers.
Ja liker ikke rema eller libero jeg heller. Pampers er jeg mest fornøyd med også! Men hadde vært kjekt med hvite bleier ;)

Jeg tester coop sine nå. Ikke hatt lekkasje, men det har jeg ikke hatt med noen bleier. Skal sies at de ikke er testet på natt, da bruker jeg pampers siden de virker mer behagelige å ha på.. Syns coop sine er bedre enn rema, men fortsatt papiraktige og litt "merkelig" når de blir våte. Føler min er litt som EJ sin, universal :p

Februar-14 mamma <3

• Liker
Reactions: EJ
Vi brukte Coop bleiene i XL, har ikke brukt de i str 4, men greie i XL.. Vi brukte Pampers frem til str 3. Vært veldig fornøyd med Libero str 4. I dag kjøpte jeg Rema 1000, fordi det står at de er forbedret, så tenkte jeg skulle prøve meg på de. Ellers er vi veldig fornøyd med Libero, men går så sykt mange bleier om dagen, og nå har hun ikke eksem lenger så da tester vi oss på Rema 1000 for å spare litt penger.

Her bruker vi Libero, jeg er fornøyd med dem.. Rema sine funket ikke her, syntes han ble litt rød av de..
Noen som har prøvd Libero UP & Go,, til nattbleie? Skal vist være veldig god å sove med..

Vi bruker first price. Kjempefornøyd med dem. Hun har aldri vært sår før heller da, men var veldig misfornøyd med både pampers og libero pga det føltes fuktig gjennom klærne. Og så er det jo et ekstra pluss at de nesten er gratis i forhold til pampers og libero:p

Sent from my iPad using BV Forum

Kjempefornøyd med rema - bleier. Kjøpte first price idag, kanskje litt store rundt lårene. Håper de ikke lekker! De er 7-14 kg, hun er jo 6,5 kg.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Bruker alle slags typer og fornøyd med alle.
Har Lidel, libero og pampers i hus akkurat nå.

Aldi, änglemark, rema, budget, mini risk er også gode.

Liker helst å bruke de som er merket med astma og allergi forbundet sin blåkrans, siden vi ser litt tendenser til eksem.

Sent from my iPad using BV Forum

Nå bruker vi Rema bleier og tøybleier når vi er hjemme på dagtid :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Vi bruker libero. Pampers sine bleier fører til utslett og lekasje! I tillegg lukter noen av de pampers bleiene veldig parfyme!

Her bruker vi Libero, jeg er fornøyd med dem.. Rema sine funket ikke her, syntes han ble litt rød av de..
Noen som har prøvd Libero UP & Go,, til nattbleie? Skal vist være veldig god å sove med..

Up & go holder ikke like mye som vanlig libero, men kommer jo an på hvor mye han tisser...

Her er det lekkasje med alle bleier utenom pampers baby dry str4 :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Etter å ha brukt Libero Comfort altfor lenge, så prøvde vi ut Coop sine! Og jeg syns faktisk de sitter bedre? Billigere er det også! Har ikke hatt et eneste uhell... Og hun leverer en stor bæsjebleie hver morgen :P i forhold til sårhet så var bleiesalva til Burts Bee utrolig effektiv. Syns ikke de fra apoteket har vært noe bra.

Prøvde pampers når han var nyfødt, synes de ble fuktige igjennom og luktet parfyme.. Kjempefornøyd med libero sine:) har også prøvd coop, helt greie var de, men savnet strikket i ryggen som libero og pampers har, redd for evt innhold ville flyte ut når det ble så 'åpent' :p

Go'gutten født 12.02.14♡

Nå har jeg fått testa first price, fine de;) Og latterlig billig!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Prøvde pampers når han var nyfødt, synes de ble fuktige igjennom og luktet parfyme.. Kjempefornøyd med libero sine:) har også prøvd coop, helt greie var de, men savnet strikket i ryggen som libero og pampers har, redd for evt innhold ville flyte ut når det ble så 'åpent' :p

Go'gutten født 12.02.14♡

JA!! Endelig enda en som sier det samme som meg! Pampers lukter parfyme! Enig i det med at de blir fuktig igjennom.. Vi bruker også libero sine, kjempe fornøyd :D Testet ut coop sine, men var ikke helt happy med de..

Last edited:
Back
Topp