Bleier...

Skal ikke stole helt på sånne tester. Må erfare selv. For eksempel hos oss så er det first price bleiene som ikke lekker. Libero og pampers lagde dam hver gang. Vi måtte skifte 2 ganger mer på klær og sengetøy med dyre bleier, enn med first price.

Det er så individuelt :) Er ikke sikkert det blir tilfelle med nr 2!

Joda, men greit å se i alle fall, synes jeg:) Vi brukte mye Libero sist, mener jeg å huske. Kommer jo an på kroppsfasongen/størrelsen på babyen også, hva som passer hver enkelt best:)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi brukte Libero sist fordi den skulle ha mindre kjemikalier og lotion og unødvendige ting.
Denne gangen går vi nok mest for tøy.
Jeg kommer heller til å sjekke hvilke som er tilsatt minst mulig unødvendig om jeg skal bruke papir nå.

Jeg bruker pampers frem til og med str 3 og deretter rema 1000.
De verste jeg har prøvd er frist price, men ellers er dr fleste bleier bra

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Brukte Libero sist og kommer nok til å starte med det nå også, Syns tisset fordeler seg bedre i hele bleie hos libero, mens pampers samler seg mere mellom beina og virker mere forstyrrende når barna skal begynne å gå.

Her er det libero. Null lekkasjer. Pampers lukter jo tiss med en gang og føles våt utenpå..

Papir bleier vil kun bli brukt unntaksvis pga langt bedre erfaringer med tøybleier enn med papir.

Her fungerer ikke liberi, har aldri gjort det:p tisser igjennom nesten hver gang! Eneste som fungerer er rema 1000 sine bleier og pampers:)
Ingen andre merker som vi har prøvd, å det er mange!
Så må nokk prøve seg frem selv for å se hva som passer best til sin unge:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Kunne godt tenkt meg å bruke tøybleier hvis jeg visste hvordan... :p

Ca. termin Onsdag 21. Januar 2015 <3

Blir pampers bleier i de minste str, og går over til rema 1000 sine bleier etter det. Og når babyen blir større så blir det libero sine trusebleier om sommeren :-)

Er førstegangs, så har ingen egen erfaring å snakke ut fra, men kommer til å satse på tøybleier :)

Positiv test 18.05.14 ❤️
Foreløpig termin 21.01.15 ❤️

Kunne godt tenkt meg å bruke tøybleier hvis jeg visste hvordan... :p

Ca. termin Onsdag 21. Januar 2015 <3

Jeg visste heller ingen ting, og har enda ikke prøvd... Men det er utrolig mye info og forum som er veldig hjelpsomt! Det er også masse filmer på youtube om forskjellige tøybleimerker og erfaringer, og alt mulig (mest på engelsk vel og merke). Så jeg føler at jeg begynner å få littegrann greie på hva det går ut på :) ville bare tipse :)

Positiv test 18.05.14 ❤️
Foreløpig termin 21.01.15 ❤️

Back
Topp