Bleier

Ja han kan bruke våtservietter, bruker Libero sine... Har du prøvd Neutral sine våtservietter?
De er hakket dyrere, men veldig gode på sensitiv hud (lukter omtrent ingenting), brukte de i starten ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har ikke testet de tror jeg... Men går fint med disse tørre som jeg fukter selv :) Men takk for tips :D

Rema 3 og Coop midi. Liker begge godt. Er ikke sikker på hvor stor hun er, men tipper ca. 6,5 kg.
Har heller aldri opplevd lekkasje. Vi bruker ikke tisselaken i senga, lever farlig;)
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi har en skikkelig tissegutt.
Og den eneste som ikke lekker om natta er Kiwi sine (har prøv alle Norske merker unntatt Coop). Vi bruker nr. 4. Han veier snart 8 kg.
Kjempe gode bleier, heller ikke vært noen basjelekasjer når de værste ladningene kommer etter 3 dager uten ;~P

Februar -14 mamma <3

Rema 3 og Coop midi. Liker begge godt. Er ikke sikker på hvor stor hun er, men tipper ca. 6,5 kg.
Har heller aldri opplevd lekkasje. Vi bruker ikke tisselaken i senga, lever farlig;)
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi bruker heller ikke tisselaken i sengen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har en skikkelig tissegutt.
Og den eneste som ikke lekker om natta er Kiwi sine (har prøv alle Norske merker unntatt Coop). Vi bruker nr. 4. Han veier snart 8 kg.
Kjempe gode bleier, heller ikke vært noen basjelekasjer når de værste ladningene kommer etter 3 dager uten ;~P

Februar -14 mamma <3
Da tror jeg rett og slett at det er den typen jeg også må gå for! Ble så irritert nå tidlig i morges, hadde gitt lillegutt mat og han var skikkelig søvnig så jeg tenkte at han helt sikkert kom til å sovne igjen i sengen sin, men så var han jo selvfølgelig våt igjennom! Arg! Så da måtte vi skifte bleie og lillegutt våknet...

Lillegutt 5/3-14 <3

Hvilke bleier bruker dere til babyene?
Lillegutt er nå ca 7 kg, kanskje litt mer og jeg har brukt både libero og pampers nr 3 (4-9 kg), men opplever at jeg må skifte bleie om natten selv om det bare er tiss fordi de blir våte igjennom. Synes det er så irriterende! Har også prøvd rema 1000 sine bleier str 4 nå et par netter, men opplever lekkasje i disse også! Burde jeg gå opp en størrelse? Er redd de blir for store da... Noen tips?
Vi sleit også med lekkasje på nattestid, både tiss og bæsj..

Har du prøvd pampers baby dry? Vi bruker pampers baby dry om natten og pampers aktive fit om dagen. Ikke hatt lekkasje etter det :) jeg ville prøvd å gå opp til størrelse 4.

sitter på padda!

Libero 4 brukes her... Hun har alltid tissa ekstremt mye om natta siden hun hele tiden måtte ammes i søvn. For å toppe det hele har hun også pleid å bæsje når hun våkner!! Da vi bytta til fire så har det bare vært lekkasje en gang, utrolig nok! Hun er 8,8 kg nå.

Vi sleit også med lekkasje på nattestid, både tiss og bæsj..

Har du prøvd pampers baby dry? Vi bruker pampers baby dry om natten og pampers aktive fit om dagen. Ikke hatt lekkasje etter det :) jeg ville prøvd å gå opp til størrelse 4.

sitter på padda!
har brukt både pampers aktive fit og baby dry, men kun i str 3. Må nok prøve str 4! :)

Lukter det ikke veldig parfyme av pampers baby dry? Gjord hvertfall det av den pakken jeg kjøpte :(

Lukter det ikke veldig parfyme av pampers baby dry? Gjord hvertfall det av den pakken jeg kjøpte :(
Synes ikke det lukter noe mer enn av andre merker. Dessuten synes jeg andre bleier blir så harde når de fylles med urin, pampers blir helt sånn gele-myk. Ser for meg at det er mer komfortabelt :) men bleier er virkelig en smakssak, mange sverger til Rema 1000, men de funker ikke her i huset.

Forøvrig pleier jeg å pakke ut alle bleiene, har dem i en kurv på stellebordet. Så de bleiene får jo masse luft før jeg tar de på. Kan være det er derfor jeg ikke har merket noe parfymelukt.

sitter på padda!

Ja, du bør forsøke å gå opp en størrelse!! Du merker jo fort hvis de er for store, men verdt å prøve. Vi bruker libero nr 4 og har aldri hatt lekkasje om natten. Tror jeg snart skal bytte til nr 5.

Synes ikke det lukter noe mer enn av andre merker. Dessuten synes jeg andre bleier blir så harde når de fylles med urin, pampers blir helt sånn gele-myk. Ser for meg at det er mer komfortabelt :) men bleier er virkelig en smakssak, mange sverger til Rema 1000, men de funker ikke her i huset.

Forøvrig pleier jeg å pakke ut alle bleiene, har dem i en kurv på stellebordet. Så de bleiene får jo masse luft før jeg tar de på. Kan være det er derfor jeg ikke har merket noe parfymelukt.

sitter på padda!

De jeg kjøpte sist stinka :( kanskje bare den pakken da? Mini fikk i tillegg utslett av pampers.. Finnes like mange meninger om bleier som det finnes barn :) viktig å prøve seg fram til hva som er best

Da tror jeg rett og slett at det er den typen jeg også må gå for! Ble så irritert nå tidlig i morges, hadde gitt lillegutt mat og han var skikkelig søvnig så jeg tenkte at han helt sikkert kom til å sovne igjen i sengen sin, men så var han jo selvfølgelig våt igjennom! Arg! Så da måtte vi skifte bleie og lillegutt våknet...

Lillegutt 5/3-14 <3
Koster jo bare 20,- så det er jo ikke sløs og prøve ;-)

Februar -14 mamma <3

Jeg også tror det kan være lurt å gå opp en str. :-)
Vi har brukt mest libero, med noen drypp av pampers innimellom. Bruker str 3 nå, men kun 2 bleier igjen før vi går opp til nr. 4, begynner å bli litt stram i sidene i tillegg til at det har kommet bæsj utenfor bleien de siste dagene. Tenker å prøve Coop sine bleier etter hvert. Noen som har erfaring med disse? Har også oppdaget(etter 6 mnd. :p) at pampers sine bleier ikke er svanemerket! Vil jo helst bruk bleier som er det, så da velger jeg heller libero sine som er det :-)

nå har jeg gått opp til libero str 4, men har samme problem enda! lillegutt ligger på mye på siden om natten så det er liksom oppe på siden hvor foran og bak på bleia overlapper at det blir lekkasje.. ingen som har noen tips? holder på å klikke!

nå har jeg gått opp til libero str 4, men har samme problem enda! lillegutt ligger på mye på siden om natten så det er liksom oppe på siden hvor foran og bak på bleia overlapper at det blir lekkasje.. ingen som har noen tips? holder på å klikke!

Libero up and go? str 4... Jeg vet ikke, annet enn å prøve andre bleier!

Jeg tenkte vi skulle bytte til str 4, så kjøpte inn to pakker med den.. Men de blir for stor.. Så her får vi bruke str 3 litt til :)

Jeg også tror det kan være lurt å gå opp en str. :)
Vi har brukt mest libero, med noen drypp av pampers innimellom. Bruker str 3 nå, men kun 2 bleier igjen før vi går opp til nr. 4, begynner å bli litt stram i sidene i tillegg til at det har kommet bæsj utenfor bleien de siste dagene. Tenker å prøve Coop sine bleier etter hvert. Noen som har erfaring med disse? Har også oppdaget(etter 6 mnd. :p) at pampers sine bleier ikke er svanemerket! Vil jo helst bruk bleier som er det, så da velger jeg heller libero sine som er det :)

God grunn for å velge libero :D

Vi bruker coop sine bleier størrelse Maxi 7-16 kg, er kjempe fornøyd. Har ikke hatt noen lekasje. De koster bare 19,90 med medlemskort for 58 bleier :) Men som de har sagt over her så er jo formen på både bleier og babyer forskjellige. Har prøvd både, Libero, rema og pampers, som og har funka i perioder for så å ikke passe lenger :)

Back
Topp