Bleier

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Hvilke bleier bruker dere til babyene?
Lillegutt er nå ca 7 kg, kanskje litt mer og jeg har brukt både libero og pampers nr 3 (4-9 kg), men opplever at jeg må skifte bleie om natten selv om det bare er tiss fordi de blir våte igjennom. Synes det er så irriterende! Har også prøvd rema 1000 sine bleier str 4 nå et par netter, men opplever lekkasje i disse også! Burde jeg gå opp en størrelse? Er redd de blir for store da... Noen tips?

Her er vekta runst 7,5 har brukt libero nr 4 en stund. Følte nr 3 ble fort full eller opplevde lekasje.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har også begynnt med Libero nr 4:) grunnet det samme.. Syntes de holdt litt mer..

Bruker pampers 3, har aldri hatt lekkasje. Lille er 7,3 kilo.

Februar-14 mamma <3

Her er junior 8,6 og me brukar rema sine. Funkar gull! Har du prøvd Kiwi sine?

❤️Gutt 24.02.14❤️

Bruker pampers 3, har aldri hatt lekkasje. Lille er 7,3 kilo.

Februar-14 mamma <3
Hvor lenge kan han ha på seg en sånn bleie før den blir våt? Steller lillegutt rundt kl 18.30 og da er bleien dassvåt neste morgen så føler jeg må skifte en gang i løpet av natten.

Lillegutt 5/3-14 <3

Her er junior 8,6 og me brukar rema sine. Funkar gull! Har du prøvd Kiwi sine?

❤️Gutt 24.02.14❤️
Er det rema 1000 sine nr 4 du bruker? Ikke prøvd kiwi sine nei, har de eget merke?

Lillegutt 5/3-14 <3

Jeg har prøvd både Rema og Kiwi sine 4'er bleier. er mest fornøyd med de fra Kiwi, synes de suger noe bedre enn de fra Rema.

Lille er 7,4 kg forresten.

Hvor lenge kan han ha på seg en sånn bleie før den blir våt? Steller lillegutt rundt kl 18.30 og da er bleien dassvåt neste morgen så føler jeg må skifte en gang i løpet av natten.

Lillegutt 5/3-14 <3
Han bruker de fra ca 18:30-6/7. Nå spiser han ikke noe særlig på natta mer da, så han blir ikke sånn supervåt lengre.

Februar-14 mamma <3

Er det rema 1000 sine nr 4 du bruker? Ikke prøvd kiwi sine nei, har de eget merke?

Lillegutt 5/3-14 <3
Kiwi har first price bleier ;)

Februar-14 mamma <3

VI bruker libero str 3, lille får tør bleie når han legger seg rundt 19.00 og får ny rundt 07:30-08:00 neste morning da han sover helt til da... Aldri opplevd lekasje..

Lillegutt 5/3-14 <3

Eg brukar nr 4 ja.
Kiwi har eigne bleier, men dei satt ikkje lika godt på A som rema sine. Libero sine er det nesten lekasje uansett :(

❤️Gutt 24.02.14❤️

Rema 1000 nr. 4 og libero nr. 4.

Sent from my iPad using BV Forum

Bruker libero nr.3 her..
Bruker kun libero, får utslett av pampers med en gang :/
Har ikke hatt problemer med libero sine, men ja det kan være lurt å prøve nr.4 om natta -har gjort det med de to eldste..
Vår midterste tisset gjennom ofte når han fikk flaske ila natta, nå får han ikke det mer og dermed er det ikke vått i senga neste morgen ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Barna er jo forskjellige, så bleier sitter jo forskjellig på. Man må vel bare prøve seg frem. Jeg syns rema bleiene var så stive og virket "klumpete" når de ble våt.

Februar-14 mamma <3

Bytter på litt. Rema nr 3 om natten (helt supre til nattbruk her), og pampers eller libero nr 3 om dagen. Grunnen til at jeg ikke bruker rema sine på dagen er at jeg synes de er bittelitt klumpete. Jenta mi veier 6,5 kg. :)

Bruker libero nr.3 her..
Bruker kun libero, får utslett av pampers med en gang :/
Har ikke hatt problemer med libero sine, men ja det kan være lurt å prøve nr.4 om natta -har gjort det med de to eldste..
Vår midterste tisset gjennom ofte når han fikk flaske ila natta, nå får han ikke det mer og dermed er det ikke vått i senga neste morgen ;)

Min får også utslett med en gang vi prøver pampers.. Pappa skulle kjøpe med bleier en dag han skulle på besøk, klarte å kjøpe pampers. Den typen han hadde kjøpt var jo full i parfyme i tillegg:( Så da måtte vi på butikken alikavel :(
Kan din lille bruke våtservietter? Det kan ikke mini her :/

Bruker str 4, ikke fordi hun tisser igjennom men nr 3 er for trang rundt låra

Sent from my iPhone using BV Forum

Min får også utslett med en gang vi prøver pampers.. Pappa skulle kjøpe med bleier en dag han skulle på besøk, klarte å kjøpe pampers. Den typen han hadde kjøpt var jo full i parfyme i tillegg:( Så da måtte vi på butikken alikavel :(
Kan din lille bruke våtservietter? Det kan ikke mini her :/

Ja han kan bruke våtservietter, bruker Libero sine... Har du prøvd Neutral sine våtservietter?
De er hakket dyrere, men veldig gode på sensitiv hud (lukter omtrent ingenting), brukte de i starten ;)

Back
Topp