Bleier

Snickers_81

Glad i forumet
Har dere tenkt på hvilket bleiemerke dere skal bruke? Jeg har vært stor fan av pampers og libero, men skal prøve ut coop sine bleier på storebror nå, og lurte litt på om jeg skulle bruke de på lillebror når han kommer til verden, noen som har erfaring?

Vi har brukt tøybleier på storebror og vil nok bruke disse på den lille ganske fort også. Vi har lagt de vekk nå; men skal finne de frem igjen.

Vi har en stoooor tisser, og her er det kun pampers babydry som holder han tørr om natta. 

Jeg begynte med Libero til førstemann, men han fikk utslett av de. Så da bytta jeg til Pampers.
Skal prøve Libero igjen...

Har forsåvidt hørt at Coop sine bleier er bra, så er jo ikke umulig at de blir prøvd her etterhvert :-)

Vi er fornøyd med pampers og kommer til å fortsette med de.
I barnehagen får vesla coop sine bleier, de er så og si like gode som pampers, og så biliig a gitt

Gizmonie skrev:
I barnehagen får vesla coop sine bleier, de er så og si like gode som pampers, og så biliig a gitt

Jaaa! Var akkurat det jeg tenkte, sparer jo massevis med penger! Den bleiepakken jeg kjøpte til storebror nå kostet 29 kr uten coopmedlemskap, og 19 kr med. Og har bare hørt positivt om coop sine bleier, og de vant jo testen i foreldre og barn.

Unnimamma91 skrev:
Blir nok libero nok en gang :)

Til storebror bruker vi nå coop sine bleier, og er kjempe fornøyd!
Vi brukte vel pampers nr 1 sist fordi Libero virket så pappaktig, men så gikk vi over til Libero fra nr 2 og oppover.. :) Kommer nok til å gjøre noe av det samme nå ;) Har igrunn en del bleier igjen fra forrige mann :)

Har lurt på å bruke Coop sine fra begynnelsen her også. Er i hvertfall veldig fornøyd med Coop sine maxi-bleier! De er de eneste som holder sondre tørr om natten...

brukte pampers i begynnelsen, har nå gått øve t libero og rema 1000 :)

Brukte mest pampers på snuppa når hun var liten, helt til hun måtte over i størrelse 3, da fikk hun utslett av de bleiene, og da var Rema 1000 bleiene og coop super å bruke :) Så kommer nok til å bruke pampers og libero den første tiden denne gangen også.

Sverger til Libero :)

Tøybleier :)

Tøybleier:)

brukte stort sett bare Libero til storebror. Prøvde andre merker også men Libero passa best for han.

For vår del funker Pampers best, har testet Libro og noen andre billigmerker også, men kommer alltid tilbake til Pampers. De er myke. fine og absorberer masse væske :) Antar at det blir det for nestemann også

Snickers_81 skrev:

Gizmonie skrev:

Jaaa! Var akkurat det jeg tenkte, sparer jo massevis med penger! Den bleiepakken jeg kjøpte til storebror nå kostet 29 kr uten coopmedlemskap, og 19 kr med. Og har bare hørt positivt om coop sine bleier, og de vant jo testen i foreldre og barn.

Ja bare å prøveVi sparer mye på at hu har de i barnehagen. Bruker pampers hjemme...Men er litt pes for oss å reise langt for en coop butikk.

brukte tøy på storesøster og de går i arv.

Veldig fornøyd med den løsningen, anbefales

Jeg brukte Pampers i spedbarnstiden, for jeg synes den virket mykest og mest behagelig.
Gikk over til Libero etterhvert, og der har vi holdt oss hele veien. Har kjøpt Pampers innimellom, og under bleiekrigen i 2010 prøvde vi litt forskjellig.
Da lærte jeg at jeg ikke likte Landlord-bleier og Mummibleier. First Price kjøper jeg heller ikke med mindre jeg må.
Prøvde en pakke med bleier fra Coop ifjor, og de er veldig stive - så de kommer jeg ikke til å bruke på en baby, ihvertfall.

Blir nok som sist, Pampers og Libero.

Back
Topp