Bleier

Jeg brukte Libero i starten..Paa et tidspunkt var snuppa vaar veldig tynn og lang..Da passet Pampers best,-for Libero sine ble for store rundt laaret..Og da ble det en del uhell..

vi har brukt både pampers og libero på guttene men tenkte å prøve coop sine med nestemann! De har fått best i test men alt er jo individuelt, Men skader ikkeå prøve:-)

Nå er altså jeg på en coop butikk hver dag, men klarer ikke for alt i verden å huske om de har bleier til nyfødt :-p

Noen som vet? Ikke det, jeg kan jo bare be sambo sjekke når han går på jobb.. Siden han jobber der :-p
Men han glemmer sånt like fort som meg ;-)

De har hvertfall noen som heter midi, men klarer ikke å se på bildene hvor mange kg de går til. Men hvis jeg skal innom coopen når jeg skal på butikken etterpå skal jeg se etter 

Snickers_81 skrev:
De har hvertfall noen som heter midi, men klarer ikke å se på bildene hvor mange kg de går til. Men hvis jeg skal innom coopen når jeg skal på butikken etterpå skal jeg se etter 

Takker :-D
Har uansett tenkt å prøve de etterhvert, men er så kjekt å vite litt størrelser først.. Og jeg skal nok ikke på butikken før onsdagen tidligst.

hel87 skrev:

Unnimamma91 skrev:
Blir nok libero nok en gang :)

signerer

bakemamma skrev:

Snickers_81 skrev:

Har uansett tenkt å prøve de etterhvert, men er så kjekt å vite litt størrelser først.. Og jeg skal nok ikke på butikken før onsdagen tidligst.

er det 5-8 kg det står?

fru trondrud skrev:

bakemamma skrev:

Snickers_81 skrev:

er det 5-8 kg det står?

Ja ser sånn ut  Jeg kom meg aldri på coopen i dag gitt!

Ja jeg tenker hvertfall å gjøre det :) Skal hvertfall teste de om ikke annet. Kjører jo mer eller mindre forbi coooprativen hver dag, så det skal ikke så mye til for å svinge innom. Og er jo veldig greit å spare penger på sånne ting.

Her bruker vi pampers Up & Go hjemme og active fit i barnehagen. Active fit funker bra i barnehagen men ikke på natten før da tisser hun igjenom. Prøvde libero  begynnelsen men synes dem var stivere og mer klumpete.

Cicci79 skrev:
Her bruker vi pampers Up & Go hjemme og active fit i barnehagen. Active fit funker bra i barnehagen men ikke på natten før da tisser hun igjenom. Prøvde libero  begynnelsen men synes dem var stivere og mer klumpete.

Vi hadde store problemer med pampers den første tiden, de satt på en måte som gjorde at vi måtte skifte alt av klær hver gang han hadde bleie, så vi brukte kun libero frem til avføiringen var fast, men etter det har vi byttet på med libero og pampers.

Da prøver jeg coop når de passer tenker jeg :-)
Er jo litt rimligere, og i tillegg har man jo medlemsfordelen ;-)

bakemamma skrev:

vet du hvor mange bleier det er i maxi-pakka til coop?

fru trondrud skrev:

bakemamma skrev:

58 stk til 29 kr uten medlemsfordelene, og 19 kr med medlemsfordelene 

Snickers_81 skrev:

fru trondrud skrev:

bakemamma skrev:

32øre pr stk???? oi... shit... de må testes ut...

fru trondrud skrev:

Snickers_81 skrev:

fru trondrud skrev:

bakemamma skrev:

32øre pr stk???? oi... shit... de må testes ut...

Jepp! Jeg har en pakke stående her som skal testes i morgen, og hvis de funker bra skal jeg bli coop medlem jeg også ;)

leste et sted at et barn bruker 1650 bleier i gjennomsnitt pr år... noen som vet om det stemmer?

Sikkert ikke langt unna, hvis du har et snitt på 4 bleier pr dag er 1460 i året. Og her med to åringen går det fort 4 bleier pr dag.

så hvis man kjøper pampers bleier på  joker koster det 6930 kr hvis barnet slutter med bleier på 2 års dagen.

kjøper pampersbleier på rema 1000 de 80 første dagene og går over til coop etter det koster det 1751kr for bleier frem til barnets 2års dag.....

Back
Topp