Sofie.
Forumet er livet
Usikker da jeg ikke har bleiebarn lenger8 er vel bare trusebleier?
Sikkert bra på dagen, men håpløst om natta (turner i søvne)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usikker da jeg ikke har bleiebarn lenger8 er vel bare trusebleier?
Sikkert bra på dagen, men håpløst om natta (turner i søvne)
Eldste min brukte 4 til han sluttetSanna bruker 4.....![]()
J er ganske bred, bredere enn søsteren på 6 år, så tror det har litt å si også.Eldste min brukte aldri 5 før han sluttetM er på 5 nå, litt bredere og rundere i fassongen, men tror ikke vi går opp flere størrelser nå.
Mener å huske noen sa libero hadde kommet med enda en størrelse, om ser var 7 eller 8 husker jeg ikke. Hvis ikke blir det spesialbleier. Jeg synes ikke pampers er bredere nei...
Coop synes jeg var smalere, men har ikke prøvd de siden hun var 6 mnd.J er ganske bred, bredere enn søsteren på 6 år, så tror det har litt å si også.
Tenker vi tar og prøver rema og coop, eller så er det mulig vi får intensivere pottetreningen![]()
Ja, jeg må innrømme at det hadde vært godt å ta bleia nå, men som du selv skriver, hadde det vært sommer... vi vet jo begge hvordan det er med tidlig bleiesluttCoop synes jeg var smalere, men har ikke prøvd de siden hun var 6 mnd.
Å bli kvitt bleia hadde vært deilig, tenkte å intensivere snart jeg også. Skulle ønske det var sommer, da hadde jeg glatt blitt kvitt den nå![]()
Ja, vi får ut og prøve. Vet du hvordan libero og rema er i forhold til hverandre?
Mulig vi får prøve de denne gangen. synger på siste verset på de han har nå. Kan umulig være behagelig!Rema sine er større og breiare, synes egA brukar den i bhg
![]()
Jeg har ett eldre barn som snart blir åtte år, og har inntil nylig vært sengevæter. (fått hjelp av eneurese-alarm i bleia og lært seg til å våkne selv)
Han er 133 cm høy og veier 26 kg og har brukt Libero Up&Go størrelse 8, de aller største bleiene som finnes i vanlig butikk. Jeg har da han var yngre kjøpt og testa alle bleiene som var på markedet. Nå var han snart for stor for nummer 8, og måtte fått bleier på blå resept av type tena for barn eller lignende. Det får man fra de er åtte år sa legen vår. Heldigvis rakk han å bli tørr før det.
Så hvis du har en på 16 mnd som er like stor rundt livet som min normalt store snart 8 åring forstår ikke jeg noe. Det er meget god stretch i Up&Go bleiene.
Hun trekker rundt rompa og lærene, ikke i livetSå de blir for smale der og det går utenfor.
Men rundt livet er de ikke for små nei
![]()

Da har hun digre lår og rumpe altså....
Samme gutten var 14 kg og 90 cm lang når han var 18 mnd.... Og har aldri vært liten!
Jeg trodde det fantes opp til 8 i libero jeg? Min 3,5åring er 15 kg og bruker 5... ( usikker på høyden, 97-98?)Takk for tips, skal huske på det.
Synes dog ikke at han er så stor at han må på apoteket for å kjøpe bleier?
Han er ca 92 cm og 16,2 kg
Jeg trodde det fantes opp til 8 i libero jeg? Min 3,5åring er 15 kg og bruker 5... ( usikker på høyden, 97-98?)
Ja, men det er som tidligere nevnt trusebleier, noe som funker særdeles dårlig om nattaJeg trodde det fantes opp til 8 i libero jeg? Min 3,5åring er 15 kg og bruker 5... ( usikker på høyden, 97-98?)
Det var en stor 2 åring. Min på 2.5 år veier 11 kg. Bruker ste 5. Kanskje du må prøve flere forskjellige merker? Håpe du finner noenTakk for tips, skal huske på det.
Synes dog ikke at han er så stor at han må på apoteket for å kjøpe bleier?
Han er ca 92 cm og 16,2 kg
Ja,han er ingen liten gutt,har aldri vært det ☺han blir 2 i slutten av februar ☺Det var en stor 2 åring. Min på 2.5 år veier 11 kg. Bruker ste 5. Kanskje du må prøve flere forskjellige merker? Håpe du finner noenPrøver å slutte her
![]()
Kan ikke skjønne at din er større enn min jente på 4 år (118cm). Bruker Rema str 6. Funker fint. Har dere prøvd den?Var sønn på snart 2 begynner å bli for stor for bleiene sine ?? ()
Vi har brukt Libero strl 7 (vanlige teipbleier, buksebleier er jo håpløse om natten).
Vet dere om Pampers evt andre merker er større rundt magen/baken?