Bleier til større barn?

stinefine

Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Var sønn på snart 2 begynner å bli for stor for bleiene sine ?? ( :o )
Vi har brukt Libero strl 7 (vanlige teipbleier, buksebleier er jo håpløse om natten).
Vet dere om Pampers evt andre merker er større rundt magen/baken?

De har sikkert noe på apoteket.
Drynites er trusebleier, min på 9 år er sengevæter og bruker størrelsen 8-15.

De har sikkert noe på apoteket.
Drynites er trusebleier, min på 9 år er sengevæter og bruker størrelsen 8-15.
Takk for tips, skal huske på det.
Synes dog ikke at han er så stor at han må på apoteket for å kjøpe bleier?
Han er ca 92 cm og 16,2 kg

Da må du evt prøve de andre produsentene i vanlig dagligvare. Min 3 åringer veier 14kg og bruker nr.6...libero trusebleier bruker vi hjemme og teip i barnehagen. I barnehagen må de ha str.7, da teipbleiene virker mindre.

Da må du evt prøve de andre produsentene i vanlig dagligvare. Min 3 åringer veier 14kg og bruker nr.6...libero trusebleier bruker vi hjemme og teip i barnehagen. I barnehagen må de ha str.7, da teipbleiene virker mindre.
Ja, regner med vi må ut og prøve noe nytt.

Dette er nytt for oss, da eldste er en smal flis og sluttet m bleier da hun var 19-20 mnd :p

Min gutt er snart tre og stor for alderen, han bruker rema 1000 sine i str 7. Ikke så lenge før tape-bleiene blir i knappeste laget, men forhåpentligvis legger vi bleiestadiet bak oss ganske snart.

Herlighet for en forskjell på min og din, vi er nettopp gått over fra str 4 til 5 :p ca samme lengde men noen kilo lettere da :) håper dere finner noe som passer!

Herlighet for en forskjell på min og din, vi er nettopp gått over fra str 4 til 5 :p ca samme lengde men noen kilo lettere da :) håper dere finner noe som passer!
Sanna bruker 4..... :p

Min gutt er snart tre og stor for alderen, han bruker rema 1000 sine i str 7. Ikke så lenge før tape-bleiene blir i knappeste laget, men forhåpentligvis legger vi bleiestadiet bak oss ganske snart.
Ja, vi får ut og prøve. Vet du hvordan libero og rema er i forhold til hverandre?

Vi har samme problemet! Frøkna på 16 mnd bruker str 8 i Libero. Ikke på langt klar for tørrtrening enda..

Vi har samme problemet! Frøkna på 16 mnd bruker str 8 i Libero. Ikke på langt klar for tørrtrening enda..
Ja. Har kjent på det en stund, men nå kan vi ikke skyve det foran oss lengre :p
Det blir rett og slett for trangt for han :/

Da får vi prøve remableier etterhvert vi også kanskje..

Vi brukte pampers, rema1000 bleier og first price bleier. Datteren var ved godt hold, for å si det pent :p libero ga vi opp veldig fort.

Libero har i str 8.
Ellers har du coop sine bleier som går litt lengre.
Drynites bleier er veldig dyre (få bleier i pakken og koster 70-80 kr)

Libero har i str 8.
Ellers har du coop sine bleier som går litt lengre.
Drynites bleier er veldig dyre (få bleier i pakken og koster 70-80 kr)
8 er vel bare trusebleier?
Sikkert bra på dagen, men håpløst om natta (turner i søvne)

Back
Topp