Bleier - hvilket merke fungerer for dere?

Vi bruker Libero nr 1 og 2 til lillemann. Pampers er totalt ubrukelig.
Med datteren min fungerte kun first price bleiene når Libero 2 ble for smått. Alt annet lakk, men klaget ikke når det billigste var det beste :p
Så får se hvordan det blir denne gangen.

Hvilken størrelse har dere i touch? De var utsolgt for str 2, så har bestilt str 3, 4-8 kg på kolonial.no

Jeg bruker pampers str 2 og er kjempefornøyd med den :) ikke opplevd noe av det dere andre skriver. Brukte libero i starten, men hun tissa og bæsja gjennom dem mange ganger :/

Vi bruker de nye libero str 3 og er kjempefornøyd med den. Men siden den er såpass dyr har jeg tenkt å teste rema sin nye bleie også. Fikk jo med en pakke bleier i rema sin babypakke, men da hadde vi allerede byttet til str 3 og den var i str 2.

Libero Touch str 2 enda her, vanlig Libero fungerer også. Men synes Touch sitter litt bedre. På str 3 så blir det ikke så mye prisforskjell da :)

Pampers 1, lille fikk utslett med en gang vi tok på en libero. Enig st det kan lukte litt og virke fuktig,men skifter man ofte slipper man det :-)

Sverge til libero, va kun d vi kunne bruke på storesøster for å forhindre uhell og ikke minst eksem...så da hold vi oss til d no også, akkurat begynt på størrelse 3 (4-8kg). Ho e idag 4 uke

Her bruker vi libero driver å bruker opp str 1, må over på str 2. Har prøvd pampers sine, men de hang fast i huden og klærne utenpå føltes fuktig. Prøver i skrivende stund REMA sine, er spent på resultatet :)

Helt enig! Og føler at huden henger igjen i Pampers sine når vi tar de av. Problemet er bare at det er nesten ingen som har libero 2, skjønner ikke hvorfor det nesten bare er 1 og 3 i butikkene, så ender nesten bare opp med Pampers. Rema sine lekker her også :(
Slenger meg på!! Lukter veldig raskt av pampers sine, og huden henger noen ganger igjen!! Men samtidig så holder de godt på alt som kommer ut... Rema 1000 sine er greie, men føler at det går så fort igjennom på dem! Her bruker vi libero (og pampers foreløpig fordi vi må bruke opp de vi har fått)!

Men er veldig forskjell i str. på libero og pampers! Føler at libero er litt små i str.

Back
Topp