Bleier - hvilket merke fungerer for dere?

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Den første størrelsen i Libero var gull, men har han har vokst lekker både Remas nye bleier og Libero for oss. Pampers it is med andre ord. Men den har du jo bare sporadisk inne på butikkene rundt oss. Hvordan ser det ut hos dere?

Vi bruker Libero 1, veldig fornøyd! Men nå går vi snart over på 2, tror jeg, 1 er litt trange rundt lårene :) remableiene har jeg hørt mye bra om, men vi handler på Kiwi og det ville vært uøkonomisk å kjøre helt til Rema, selvom bleiene kanskje er billigere enn Libero. Vi vil gå over til tøybleier etterhvert! Husker et barn i barnehagen der jeg jobbet som brukte det, og de var så fine og greie i bruk!

Vi bruker kun Libero. :) synes det lukter så rart av pampers og de til Rema har lekt for oss.

Helt enig! Og føler at huden henger igjen i Pampers sine når vi tar de av. Problemet er bare at det er nesten ingen som har libero 2, skjønner ikke hvorfor det nesten bare er 1 og 3 i butikkene, så ender nesten bare opp med Pampers. Rema sine lekker her også :(

Libero 2 :-) Prøvde oss på pampers men syns det var lukt av dem i tillegg til at de føltes våte hele tiden.

Noen som har testa de nye bleiene til libero foresten?

Bruker libero (den nye) syns den er myk og holder på væska. Pampers syns jeg ikke holder like godt på fukten

Elsker også de nye til Libero, men synes de er stivt priset. Så kjøper tre vanlige pakker på Kiwi og tar Touch som pakke 4. Gotta love bleiekortet! ;)

Rema virker best her. Da har hun bare et par lekkasjer i døgnet, og hun blir ikke rød eller sår. Libero ga lekkasjer hver gang da vi prøvde det sist. Det er ikke passformen som er problemet her, men rett og slett at de absorberer for lite. Helt utrolig hvilke mengder som kan komme ut av den bittelille babyen. :meh:

Brukt kun libero, fordi jeg fikk to bleiekaker på babyshower (str 1 og 2) -gått over til nr 2 nå (6uker gammel). Superfornøyd med de nye libero touch! :D

Vi bruker de nye til libero nå og har ikke hatt en eneste lekkasje! Er superfornøyd!

Back
Topp