Bleiepriser

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hva koster pampers i str 1, 2 og 3 i Norge?

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror det varierer ganske mye fra butikk til butikk. Men på Rema koster Pampers2 bare 8 kroner. Vet ikke hva de andre koster.

Prisene på bleier er vel latterlig lave i Norge sammenlignet med alle andre land.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tror jeg betaler 19 for Pampers 1 på Rimi. Min erfaring er at bleier er mye billigere i Norge enn i Danmark (og Sverige og Tyskland). Vi har alltid med oss bleier når vi drar nedover i alle fall

Koster 20kr for libero str 2 på kiwi

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hoihoihoi, 75 kr for nr 2 av Pampers betaler jeg. Nesten 80 nok :(

Sent from my iPad using BV Forum

På mega koster pampers nr 2- 19kr. Libero nr 2 koster 20kr. Er 32 bleier i pamperspakken og 36 i liberopakken. Jøss er Rema så billig på pampers? Det må jeg sjekke.

Mh

Sniker litt. Pampers er billigst på rema:) 7 kr for str1 og 8 kr for str 2:) så de bruker vi:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmmm.. tror vi betalte 9.90 for str 1 og 14.90 for str 2 på rema.. kanskje det varierer fra butikk til butikk? Er uansett billigere enn de andre butikkene da :)

Jeg visste heller ikke at Rema var så billig på Pampers! (Eller omvendt, om du vil) ;) Da hjelper det ikke med bleiekort på Rimi heller, hvis det er så billig som dere skriver lønner det seg uansett på Rema! Skal sjekkes :)

Liker ikke pampers jeg. Men skal teste rema-bleiene når vi skal over på nr 3 (er vel ikke så lenge til). Har hørt at de er bra:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Liker pampers best jeg, i alle fall i de første størrelsene. De er mye mykere enn libero føler jeg. Har byttet til Libero etterhvert med de andre.

Synes også at Pampers er definitivt best. Har prøvd Rema 1000 og Libero.

Sent from my iPad using BV Forum

Pampers fester seg til huden hennes når hun har bæsja. Men enig i at de er mykere.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oi, er dere på størrelse 2 og 3 allerede? Vi er fortsatt på 1, syns 2 virker så stor. Når bør man bytte egentlig?

Oi, er dere på størrelse 2 og 3 allerede? Vi er fortsatt på 1, syns 2 virker så stor. Når bør man bytte egentlig?
Jeg får liksom ikke bestemt meg for om jeg skal gå opp en str :) 1er bleiene syns jeg blir litt små, for når ho strekker beina så glir bleia så langt ned på ryggen. Men 2er bleiene virker litt "løse" liksom. Dette er Pampers. Kanskje se hvordan Libero sitter på ho i stedet..

Jeg foretrakk Pampers i begynnelsen med Oliver, men vi gikk over til Libero etterhvert.

Back
Topp