Bleiepriser

Vi har ikke begynt på nr 2, tenkte å prøve en til uka. Synes 1 begynner å bli litt liten.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har brukt nr 2 noen uker nå vi. Fikk bleiekake som var laget av to pakker nr 1 og to pakker nr 2 så da begynte vi å bruke dem. Gjør noen ikke om de er litt store mellom beina, for da er det plass til tiss og bæsj:)
Når vi har brukt opp de vi har nå skal jeg kjøpe nr 3 for å sjekke hvordan de er.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi bruker 1 og 2 om hverandre. Hun er 6 uker :)
 
Nr 1 har egentlig alltid vært for lite, slank, men lang baby, så de ble for korte i ryggen, nå er vi på vei over på nr 3, men nå er han også blitt 5,5 kg og 6 uker :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi bruker pampers nummer 1. Får fortsatt teipen til å møtes på midten, seks uker og like over fem kilo, så ikke no spesielt liten gutt. Syns nummer to virker så løse i beina, føler ikke jeg får stramma den godt nok slik at den blir tett. Ei lita stund siden jeg prøvde en toer da, må kanskje prøve igjen snart. Eneren er kanske litt kort i ryggen, ja, men har bare hatt to "uttafor bæsjinger", og da har det ikke vært fordi bleia har vært full, kun pga ugunstig sitte/liggestilling ;)
 
Jøss!!! Jeg synte bleiepakke for under 10kr var litt for bra for å være sann så vart innom Rema1000 idag o det stemmer jo. Pampers 1,2,3 koster under 10kr/pk.
Takk for tipset!!!

Pampers er myke mot huden til lilla snuppa men lekker lett. Libero holder tettere men jeg syns de virker stive. Har ikke hatt lekkasje like ofte med libero da.

Noen som prøvd andre bleie-merker?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har brukt libero i 1 og 2. Disse bleiene er gode. 3-er libero koster omlag 1kr stk når du kjøper dem på Kiwi med bleieavtalen. Fant ut at Rema 1000-bleiene koster 57øre/ stk. Nesten halv pris med andre ord. Syns disse bleiene er veldig bra, kanskje like bra som libero. pampers3 koster 55øre/stk på Rema for de som liker dem.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjøpte Lidel sine i dag, se var veldig ok. Kostet 40kr!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp