Ja altså ca. 30kr for rema 1000 bleier og de er 50 bleier oppi ! Libero koster 40-50kr og er 26 bleier oppi ( varier litt med bleie antallet ut ifra hvilken str du kjøperHva er forskjellen da, om du husker?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja altså ca. 30kr for rema 1000 bleier og de er 50 bleier oppi ! Libero koster 40-50kr og er 26 bleier oppi ( varier litt med bleie antallet ut ifra hvilken str du kjøperHva er forskjellen da, om du husker?![]()
Tja, med tøybleier har vi egentlig et helt annet regnestykke: Kjøper jeg bleier på Name It eller Finn kan jeg teoretisk klare hele bleieperioden for et par tusen kroner.
I virkeligheten kjøper jeg bleier akkurat som jeg handler klær, og det blir mye dyrere. Siste innkjøp er en bunke fra Sebra som matcher sengetøyet...
Da blir det litt forskjell ja.Ja altså ca. 30kr for rema 1000 bleier og de er 50 bleier oppi ! Libero koster 40-50kr og er 26 bleier oppi ( varier litt med bleie antallet ut ifra hvilken str du kjøper![]()
Bare brettebleier, de som det er vanlig å bruke til gulpekluter.Kjøper du tøybleier på nameit?
Nå ble jeg nysgjerrig, er jo så mye fine tøybleier. Men det blir dyrt ja![]()
Bare brettebleier, de som det er vanlig å bruke til gulpekluter.