Bleiepris

Hva er forskjellen da, om du husker? :)
Ja altså ca. 30kr for rema 1000 bleier og de er 50 bleier oppi ! Libero koster 40-50kr og er 26 bleier oppi ( varier litt med bleie antallet ut ifra hvilken str du kjøper :)

Tja, med tøybleier har vi egentlig et helt annet regnestykke: Kjøper jeg bleier på Name It eller Finn kan jeg teoretisk klare hele bleieperioden for et par tusen kroner.

I virkeligheten kjøper jeg bleier akkurat som jeg handler klær, og det blir mye dyrere. Siste innkjøp er en bunke fra Sebra som matcher sengetøyet...

Kjøper du tøybleier på nameit?
Nå ble jeg nysgjerrig, er jo så mye fine tøybleier. Men det blir dyrt ja :p

Ja altså ca. 30kr for rema 1000 bleier og de er 50 bleier oppi ! Libero koster 40-50kr og er 26 bleier oppi ( varier litt med bleie antallet ut ifra hvilken str du kjøper :)
Da blir det litt forskjell ja.

Jeg brukte rema sine, men så syntes jeg de satt opp prisen sånn på de at det ikke skiller store forskjellen. Bruker libero nå- mest fornøyd med de. ☺️

Med første brukte jeg pampers og libero og med nr 2 brukte jeg først pampers sine frem til hun var rundt 1 år, da gikk vi over til coop sine bleier og til rema tusen sine. Er veldig fornøyd med de billig bleiene. De trenger jo såpass ofte nye tørre bleier at jeg syns det er greit å bruke det. Pluss at 50 kr for 25 bleier syns jeg er dyrt uavhengig av bleie kort og rabatter når du får 50 bleier for 30 kroner :-)

Back
Topp