Bleiepris

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hvilke bleier bruker dere?
Blir dere lurt av den totale prisen på pakka?

Har nettopp testet str 2 rema 1000 bleiene selv, og tenker på de som billig-merke, men kom frem til at de faktisk er dyrere enn libero sine:p

Har jo ikke så mye å si når det kun er et par øre pr bleie, men litt gøy å regne på det allikevel.

Vi er egentlig mest fan av libero sine up and go. Syns de er bedre å bruke når barna er litt større, men de er dyre da. 46 kr pakka nå. Er medlem på Coop, så da får en 10 kr rabatt pr pakke.

I barnehagen vil de ikke ha up and go, så der pleier jeg bare kjøpe en pakke med "billigbleier" fra coop eller rema :)

I så små str. er de kjente merkene veldig billige, det blir et skikkelig prishopp på større str og da kommer rema bra ut i pris. Bruker Rema nr. 4 og Libero Up & Go nr. 5.

Edit: Kjøpte libero på kiwi med bleieavtale sist 4 for prisen av 3.

Vi bruker Libero nå som han er så liten. Går etter hva heg syns passer best på ungen :) storesøster har remableier :)

På de minste størrelsene er det nok ikke noen forskjell, men fra str. 3 og opp koster Rema og Coop sine rundt 30 kroner for en dobbelpakke. Libero og Pampers kan ikke konkurrere med det.

Bruker libero newborn 3 her. Dobbel pris fra nr 2 bleiene :O

Handler på kiwi, da vi har bleiekort der. Hver fjerde gratis :)

Vi er egentlig mest fan av libero sine up and go. Syns de er bedre å bruke når barna er litt større, men de er dyre da. 46 kr pakka nå. Er medlem på Coop, så da får en 10 kr rabatt pr pakke.

I barnehagen vil de ikke ha up and go, så der pleier jeg bare kjøpe en pakke med "billigbleier" fra coop eller rema :)

Trodde den bleieavtalen hos coop ikke er lengre?

Jrg bruker Libero sine. Jeg bryr meg ikke om prisen, det viktigste er komfort og oppsugingsevne. De få ørene/kronene merker jrg ikke noe til uansett.

Rema 1000 har jo doblet prisen på bleiene sine iløpet av det siste året. Det er dumt da!

Det er mulig. Har ikke brukt bleier før fra slutten av juli her, men syns jo ikke det er dyrt med rundt 20kr pakka uansett da. Ikke 40 heller for den saks skyld;)

Ser ikke på prisen. Jeg kjøper Libero uansett.

Det er mulig. Har ikke brukt bleier før fra slutten av juli her, men syns jo ikke det er dyrt med rundt 20kr pakka uansett da. Ikke 40 heller for den saks skyld;)
De større størrelsene kostet rett under 15kr for under et år siden. Klart 30kr ikke er dyrt men det er en stor oppjustering av prisen.

Har nettopp testet str 2 rema 1000 bleiene selv, og tenker på de som billig-merke, men kom frem til at de faktisk er dyrere enn libero sine:p

Har jo ikke så mye å si når det kun er et par øre pr bleie, men litt gøy å regne på det allikevel.
De er bare billigere fra str 3 :)

Vi kjøpe kun libero, kun brukt d på storesøster og kommer nok kun å gjøre d på lille også om ikke h*n reagere på dem...storesøster reagerte på alt av bleie foruten om libero... men aldri tenkt over pris på bleie, men handle kun bleie og barnemat på eurospar kor vi får 25% trumfbonus

Vi bruker Libero comfort :) Ikke tenkt noe større over prisen da dette er de bleiene lille har det best i :)

Tja, med tøybleier har vi egentlig et helt annet regnestykke: Kjøper jeg bleier på Name It eller Finn kan jeg teoretisk klare hele bleieperioden for et par tusen kroner.

I virkeligheten kjøper jeg bleier akkurat som jeg handler klær, og det blir mye dyrere. Siste innkjøp er en bunke fra Sebra som matcher sengetøyet...

Jeg bruker libero comfort 3. Prisen har ikke så mye å si for meg. Jeg er kjempe fornøyd med de bleiene. Og de holder på alt her

Back
Topp