Bleiekrigen

mawiss

Andre møte med forumet
Så flaks at vi var så heldige at bleiekrigen kom på tidspunkt som passet oss bra! Tror det blir lenge til neste gang....

Rådyr bleiekrig for butikkene:
http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=10029852

Jeg hamstret ikke så mye faktisk men har ikke kjøpt en bleiepakke siden starten av desember og har nok bleier for en mnd til kanskje..skulle vel kanskje hamstret litt men orker ikke ha bleier over alt..da betaler jeg heller litt mer for de[:D]

Hahaha [:D]
Vi har også hamstret, og jeg er storfornøyd med det [;)] Har masse bleier og dessertglass til vesla, så det trenger vi ikke kjøpe på en stund

Vi hamstra og masse esker med bleier. Trenger ikke kjøpe mer bleier til snuppa. Hun har bleier til hun er over to år hehe

hamstret vi å, så har nok bleier ei god stund[:)]

Eg har mastra 10 pakker tror eg, hehe, ikkje så masse, men eg kjøpe bare sånne billigmerker nå... angre faktisk på at eg ikkje hamstra flerne landlord pakker som kosta 5 kr då, og som koste 30 nå. DÅ hadde eg spart penger!!!!!!!

er glad det er over jeg... for da kan jeg sette i gang med tøybleiene for fullt:)

forresten- koster ikke landlord 20,-? mener jeg så det...

Jeg er glad jeg hamstret [:)]
Klesskap får heller være overfylt av bleier et års tid [8D]
DEILIG å slippe å handle bleier når jeg er på  butikken!

Startet med å hamstre pampers vi, men fant ut etterhvert at det luktet urin av ham hele tiden. Disse ble derfor gitt bort. Begynte deretter å kjøpe coop sine bleier til 4,90 kr for pakken. Angrer bittert for at vi ikke hamstret av disse.. men noen fortalte meg at dette var fastpris.. så derfor droppet vi det. Men nå koster de 20 kr pr pakke... så hadde spart 15 kr pr pakke om vi hadde hamstret noen [:)]

Ja, vi var veldig heldige med den krigen!
Vi har nok Libero bleier til poden går på do selv, og har kanskje nok til neste mann også! I allefall maaange 4 bleier til "overs". Får oss var ikke plass et problem, har fylt hele loftstua, og der kommer vi ikke til å pusse opp på 2-3 år uansett..men tar plass ja!

Jeg trodde vi hadde hamstret, men jammen har det gått mye bleier. Både Pampers, Libero og Landlord. Så ser ikke ut til at lageret vil vare så lenge. Var redd for å kjøpe for mye av nr 4, men den bekymringen ser ut til å være ubegrunnet :)
Det kan gjerne komme en ny bleiekrig om litt for min del :)

Vi hamstret litt... Er jo glad for det forsåvidt, men da vi bikka 7 kg på snuppa så viste det seg at 8 av 10 netter ble det lekkasje i pampersen (som da var vår favoritt). Derfor er vi nå gått over til libero og er mer fornøyd. Såe......da ble det et par pakker pampers som vi liksom brenner inne med. Får gi de bort.

Vi hamstret både bleier og barnemat på glass, veldig fornøyd [:D]

Vi hamstret en del bleier, har vel til hun er 1år kan jeg tenke meg. Jeg angrer på at vi ikke hamstret mer, det var jo så utrolig billig...!

ORIGINAL: Tonemoj

Startet med å hamstre pampers vi, men fant ut etterhvert at det luktet urin av ham hele tiden. Disse ble derfor gitt bort. Begynte deretter å kjøpe coop sine bleier til 4,90 kr for pakken. Angrer bittert for at vi ikke hamstret av disse.. men noen fortalte meg at dette var fastpris.. så derfor droppet vi det. Men nå koster de 20 kr pr pakke... så hadde spart 15 kr pr pakke om vi hadde hamstret noen [:)]

Akkuratr sånt e d her og [:)][:)][:)]

Vi hamstret mye bleier og barnemat på glass før nytt år.
Kjøpte 10 esker meg bleier og ca 60 barnemat på glass [:)][:D]

ORIGINAL: Hekla85

Eg har mastra 10 pakker tror eg, hehe, ikkje så masse, men eg kjøpe bare sånne billigmerker nå... angre faktisk på at eg ikkje hamstra flerne landlord pakker som kosta 5 kr då, og som koste 30 nå. DÅ hadde eg spart penger!!!!!!!

jeg viste ikke at de kortet 5 før krigen var over å har just begynt med de :p men kjøpte just de får 20 ? trodde det var vanlig pris jeg men gir vel nening siden det sto max 4 per person :P men må vel ned til mandal da å se om det er enda får da vil jeg kjøpe none pakker om de egentlig koster 30 :P kan jo faktisk spare 40 kr da :)

Vi har også hamstret litt både bleier og middagsglass. Det verste var jo å vite hvor mye man trenger av de ulike størrelsene så blir spennende å se om vi har bommet med noen eller faktisk kjøpt for lite. Det går jo jammen unna med bleier!

Nå har vi funnet frem litt bleier som skal bli med til Thailand, men orker ikke ta med nok til 1 måned så resten kjøper vi der. [:D]

ORIGINAL: mawiss

Jeg trodde vi hadde hamstret, men jammen har det gått mye bleier. Både Pampers, Libero og Landlord. Så ser ikke ut til at lageret vil vare så lenge. Var redd for å kjøpe for mye av nr 4, men den bekymringen ser ut til å være ubegrunnet :)
Det kan gjerne komme en ny bleiekrig om litt for min del :)

sign!

Back
Topp