Bleiekrigen

ORIGINAL: Jeiranne

ORIGINAL: Hekla85

Eg har mastra 10 pakker tror eg, hehe, ikkje så masse, men eg kjøpe bare sånne billigmerker nå... angre faktisk på at eg ikkje hamstra flerne landlord pakker som kosta 5 kr då, og som koste 30 nå. DÅ hadde eg spart penger!!!!!!!

jeg viste ikke at de kortet 5 før krigen var over å har just begynt med de :p men kjøpte just de får 20 ? trodde det var vanlig pris jeg men gir vel nening siden det sto max 4 per person :P men må vel ned til mandal da å se om det er enda får da vil jeg kjøpe none pakker om de egentlig koster 30 :P kan jo faktisk spare 40 kr da :)

Eg lure på om det kan ver forskjellig pris på størrelsene???? Eg har kjøpt den minste pakken, men kanskje 30 var for ein aent størrelse? Eg får vel be om kvitteringen neste gang [:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: girlypai

ORIGINAL: mawiss

Jeg trodde vi hadde hamstret, men jammen har det gått mye bleier. Både Pampers, Libero og Landlord. Så ser ikke ut til at lageret vil vare så lenge. Var redd for å kjøpe for mye av nr 4, men den bekymringen ser ut til å være ubegrunnet :)
Det kan gjerne komme en ny bleiekrig om litt for min del :)

sign!

Samme her, trodde vi hadde maaasse, men nå er det bare 1 og en halv pakke igjen, gitt! [&:] Må begynne å huske på å kjøpe bleier igjen snart da.. Har vært så greit å ha en ting mindre å tenke på! [8D]

ORIGINAL: Machken

ORIGINAL: girlypai

ORIGINAL: mawiss

Jeg trodde vi hadde hamstret, men jammen har det gått mye bleier. Både Pampers, Libero og Landlord. Så ser ikke ut til at lageret vil vare så lenge. Var redd for å kjøpe for mye av nr 4, men den bekymringen ser ut til å være ubegrunnet :)
Det kan gjerne komme en ny bleiekrig om litt for min del :)

sign!

Samme her, trodde vi hadde maaasse, men nå er det bare 1 og en halv pakke igjen, gitt! [&:] Må begynne å huske på å kjøpe bleier igjen snart da.. Har vært så greit å ha en ting mindre å tenke på! [8D]

helt klart! det er det som var så deilig å slippe å tenke på når man hadde.
men håper at det vil bli en ny bleiekrig igjen (om ikke en helv evighet...)
hørt at de har sånn bleiekrig hvert år nemlig... så neste gang skal jeg hamstre til krampa tar meg! [:D]

Back
Topp