Bleiebøtte

En tråd i 'Juni 2019' startet av Googlimoogli, 15 Apr 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Googlimoogli Glad i forumet Assistert-jentene Junibarna 2019

Hei! Dere som har kjøpt bleiebøtte...hvilket er mest praktisk når det gjelder avfalls poser etc.? Jeg har sett noen på babybutikker på nettet, men vil vente med å kjøpe for det virker tungvint å måtte bestille avfalls poser stadig på nettet!!

2. Mamma09og19 Elsker forumet Junibarna 2019

Ikke det du spør om, men.. Av akkurat den grunn dropper vi bleiebøtte denne gangen. Ble ikke brukt sist, etter at posene som fulgte med var brukt opp.

• Liker Liker x 1
  3. Sooool Andre møte med forumet

Hva bruker dere da istede for? En vanlig søppelbøtte? Jeg lurer også på om vi skal kjøpe bleiebøtte, eller om vi bare skap droppe det

4. Gimline Glad i forumet Julibarna 2019 Junibarna 2019

Vi droppa helt bleiebøtt med nr 1 og gjør det denne gang å. Bruker en vanlig bossbøtte med lokk. Har hatt huneposer å legge besjæ bleiene i før i bosse.

5. Klussedull Forumet er livet Maiblomstene 2016 Julibarna 2019 Junibarna 2019

Ikke trengt bleiebøtte. Bruker bare vanlig søppelbøtte - den står tilogmed på varmekabler.

Når fullammingsperioden er over går bæsjebleiene heller rett ut i søpla ute. Også bruker vi litt tøybleier for å minimere mengde søppel :)

6. Mamma09og19 Elsker forumet Junibarna 2019

Bare vanlig, ja. :) Synes bleiebøtte var kjekk altså, men ble aldri til at den ble brukt noe mer.

7. Maddieh Forumet er livet Junibarna 2019

Fikk bleiebøtte hos Mimmis, poser kan kjøpes på babyshop i fysisk butikk, ikke noe problem.

8. Bamsemums2019 Elsker forumet Junibarna 2019

Vi har kjøpt en bleiebøtte du kan bruke vanlig plastpose til så slipper vi det styret med spesialposer :)

Wee-too heter den. Kjøpt hos Babybanden. Rommer 10-20 bleier. Scoret best i test på en sånn babybanden-test :)

• Morsom Morsom x 1
  9. HirkaHalelaus Forelsket i forumet Junibarna 2019

Vi fikk gratis bleiebøtte sist, da vi hadde brukt opp posene som var med gikk vi over til vanlige søppelposer. Ble helt forferdelig mye plast av det som var med, man skulle putte bleia nedi og snurre igjen med plast. Veldig enkel løsning men altfor altfor mye plast.

Denne gangen skal vi bare bruke den lille søppeldunken vi har stående på badet tror jeg. Lite bad og varmekabler var heller ikke den beste kombinasjonen med den store bleiebøtta :p

10. Ønskerseg Glad i forumet Junibarna 2019

Fikk gratis bleiebøtte sist, men syns egentlig det var lettere å bare ha slppelbøtte med lokk og så ut med bæsjebleiene i søppeldunken. Syns også som nevnt over her at det blir alt for mye plastavfall.

11. Moderator Kristin Elsker forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Jeg bruker den jeg fikk gratis fra Barnas hus, Husker ikke helt hva den het.
    Men jeg bor såpass nærme Barnas Hus, at jeg lett kan kjøpe poser der uten noe problemer.

12. Maddieh Forumet er livet Junibarna 2019

Tenker å bruke bleiebøtta primært for bæsjebleier, egentlig. :)

13. Emmisel Elsker forumet

Hadde bleiebøtte med første og fytti som det stinket (sen man får gratis på barnas hus,,, angel.. et eller annet) sist og nå skal bruker vi kun vanlig søppel bøtte, bæsjebleier har vi i hunde bæsj poser før de går i søpla :)

14. Jordbær2019 Forelsket i forumet Junibarna 2019

Vi har Tommee Tippee sangenic TEC. Vi kjøpte med refill poser. Og kommer nok til å fortsette å kjøpe store lass med poser :p

15. Campanilla Glad i forumet Høsthjerter 2017 Julibarna 2019 Junibarna 2019

Vi bruker bare en vanlig metallbøtte med lokk og det har funket helt fint! Gidder ikke kaste posene etter hver bæsjebleie heller, men har ikke varmekabler da, så mulig lukt hadde vært et problem om vi hadde det.

• Liker ikke Liker ikke x 1
  16. Googlimoogli Glad i forumet Assistert-jentene Junibarna 2019

Takk for alle svar! Da skal vi ikke ha spesial bleiebøtte!:yuck:

17. Kaosgrl Glad i forumet Julibarna 2019 Junibarna 2019 Sommerfuglene

Bleiebøtta var jeg så fornøyd med sist! Så greit å slippe gå ut med bleier hver dag. Sto på varmekabler uten å lukte noe som helst. Hadde Tommer Tippee sangenic Sec. Skal definitivt ha en slik denne gangen også :)

Del denne siden