Bleiebøtte?

Miniogmeg

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Bleiebøtte? Ja eller nei...
Og hvis ja, hvilken? Har sett litt på den fra barnas hus med refill, lignende med refill , eller ubbi bleiebøtte? Lurer litt på forskjell i pris på refill også

Jeg personlig synes det er litt ekkelt for de jeg har erfaring med har ikke holdt på lukt, så det har blitt like mye arbeid uansett.. Men nå finnes det jo mange forskjellige typer, så det går sikkert på kvalitet der og :)

Vi har hatt bleiebøtte med de to forrige. Synes det er gull verdt å slippe å gå ut med hver bleie. Ganske maaaange bleier i starten. Men brukte den ikke like mye etter ungene startet med mat, for da le bleiene så illeluktende :o
Vi har kun hatt Barnas Hus sin.

Ser både at Barnas hus og Babyshop gir bort gratis. Trenger bare en så usikker på hvilken vi skal velge :)

Vi har sangenic :) kjempe fornøyd, hatt den i 2 år å kommer til å ha den nå også. Lukta holder seg inne, så det stinker ikke heldigvis :)
Vi bruker vel litt over 1000,- i året på posene. Synes ikke det er gale jeg :)

Vi har sangenic :) kjempe fornøyd, hatt den i 2 år å kommer til å ha den nå også. Lukta holder seg inne, så det stinker ikke heldigvis :)

Vi er også knallfornøyd! 0 lukt!

Vi har også Tommee Tippee Sangenic og har snart brukt den i 3 år. Kjempe fornøyd ❤️

Siden vi har varme i gulvet står den på en liten krakk på badet slik at det ikke "går varme" i bleiene nedi der.

Kjøper refil nå og da fra disse her https://www.med24.no/sangenic-universal-refill-3-stk?gclid=CJaCk4aRpcwCFYLNcgodktULKw

Vi har brukt bleiebøtte til to av barna, men til tredjemann brukte vi for det meste de lilla bleieposene man får kjøpt i matbutikken. Hang den opp på stellebordet og gikk ut med dem en gang om dagen. Luktet mye bedre i huset da! Jeg synes ikke de bleiebøttene fungerer sånn som de lover.

Har lest og hørt mye om en bleiebøtte som heter Ubbi. Selve bøtta koster over 1000 kr, men man trenger ikke spesialposer for å bruke den.

Vi har også en Sangenic som vi fikk gratis på babyshop, veldig bra, men kjøpte aldri nye poser så den ble bare brukt helt i starten. Nå bruker vi de lilla Liberoposene. Så lenge det bare er tissebleier kan den henge på badet hele dagen. :)

Tusen takk for svar :) tenker at jeg prøver ut bleiebøtte i starten, så finner jeg nok raskt ut om det er noe for meg eller ikke :)

Vi bruker korbell bleiebøtte fra mimmis. Den er gratis i utgangspunktet, men koster 100 kr da man må betale for en refill med poser som følger med. Ingen lukt og denne har vi stående på varmekabler

Vi kjøper hundeposer og kaster bleiene i. De koster 9 kroner rullen. Vi har søppelspann rett utfor inngangsdøren, så det er lett å kaste posene med en gang :)

Akkurat samme som du. Syntes aldri de der bleiebøttene var noe, og når man har 10 skritt til bosspannet utenfor synes jeg det er mest hygienisk og praktisk.

Vi fikk bleiebøtte gratis med når vi kjøpte vogn, ingen erfaring, så vi får se hvordan den fungerer :-)

Dikk en bleiebøtte her, så får se hvordan dette fungerer. Er ett stykke til søppelspannet, så om jeg kan slippe det for hver bleie...:D

Vi har hatt bleiebøtte med de to forrige. Synes det er gull verdt å slippe å gå ut med hver bleie. Ganske maaaange bleier i starten. Men brukte den ikke like mye etter ungene startet med mat, for da le bleiene så illeluktende :eek:
Vi har kun hatt Barnas Hus sin.

Enig!
Greit og ha i starten.

Sangenic vi også har brukt.

Vi fikk gratis Tommee Tippee Sangenic på Babyshop. Håper det blir bra. Kjøpte 3-pk bleieposer med minus 30% en gang det var tilbud også :)

Akkurat samme som du. Syntes aldri de der bleiebøttene var noe, og når man har 10 skritt til bosspannet utenfor synes jeg det er mest hygienisk og praktisk.
Samme her også :) Prøvde bleiebøtte til eldstemann for 8 år siden, og GUD den lukta når man skal tømme den er noe for seg selv altså! Nei - her blir det hundeposer igjen :)

Back
Topp