Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har sangenickjempe fornøyd, hatt den i 2 år å kommer til å ha den nå også. Lukta holder seg inne, så det stinker ikke heldigvis
Vi bruker vel litt over 1000,- i året på posene. Synes ikke det er gale jeg![]()
Vi har sangenickjempe fornøyd, hatt den i 2 år å kommer til å ha den nå også. Lukta holder seg inne, så det stinker ikke heldigvis
Vi bruker vel litt over 1000,- i året på posene. Synes ikke det er gale jeg![]()
Vi brukte også hundeposer sist gang. Og det fungerte veldig bra.mbillig var det også.Vi kjøper hundeposer og kaster bleiene i. De koster 9 kroner rullen. Vi har søppelspann rett utfor inngangsdøren, så det er lett å kaste posene med en gang![]()
Vi kjøper hundeposer og kaster bleiene i. De koster 9 kroner rullen. Vi har søppelspann rett utfor inngangsdøren, så det er lett å kaste posene med en gang![]()
Vi har hatt bleiebøtte med de to forrige. Synes det er gull verdt å slippe å gå ut med hver bleie. Ganske maaaange bleier i starten. Men brukte den ikke like mye etter ungene startet med mat, for da le bleiene så illeluktende
Vi har kun hatt Barnas Hus sin.
Samme her ogsåAkkurat samme som du. Syntes aldri de der bleiebøttene var noe, og når man har 10 skritt til bosspannet utenfor synes jeg det er mest hygienisk og praktisk.