Bleiebøtte

Urflisa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Febbisbebbis'18
Skal dere ha bleiebøtte? Er man "nødt" til å ha det? Hvilken anbefaler dere?
Sikler litt på Ubbi sin, men det er litt stiv pris syns jeg.. :)

Var på barnas hus å fikk bleiebøtte:)

Hadde ikke sist og kommer ikke til å ha deg nå heller :) Har huset full av hundeposer som også brukes som bleoeposer før de kastes i søpla ute eller inne. Alt etter som.. :)

Nei. Hadde sist og syns det lukta. Prøvde angelcare og sangenic, var igrunn likt. Det sto jo på varmekabler, så ikke så rart:P nå tar vi det bare i små poser og hiver ut når den er full/lukter eller ved bæsjebleier:P

Fikk korbell fra barnevognhuset rudo da vi kjøpte vogn. Har googlet meg frem til at folk stort sett er fornøyd med den, selv om den står på varmekabler :)

Har ikke hatt behov før, så blir pose på bæsjebleiene og kaste de ut med en gang :)

Nope.. )'hadde ned første for vi fikk gratis. Men ikke med andre å ikke nå heller. Liker de ikke :p
Bare legger bleiene i en brødpose å får de ut med en gang ;) bedre det :)

Jepp, tenkte det. Var veldig glad i den sist når eg hadde to bleiebarn samtidig. Veldig greit og enkelt å putte bleiene oppi. Bøttene er jo ikkje så dyre, men rullane (posen) kosta litt.

Du MÅ absolutt ikke ;) Hadde i starten sist, men synes faktisk det var likegreit å ikke bruke den. De posene man fyller på med kostet en del også, husker jeg (6 år siden nå da, aner ikke hva de koster nå). Vi gidder ikke skaffe oss det denne gangen. Hiver i pose + rett i søpla.

Jeg fikk ei bleiebøtte gratis når jeg kjøpte vogn. Så vi skal prøve å se om vi synes det fungerer bra ☺

Nei, bruker bare vanlig søppelkasse :)

Nei, ellers takk:p
Det syns jeg var fryktelig mye styr.
Stinka gjorde det og.
Finnes ulike tips som å ha kaffepulver nedi, sette bøtten på noe så den ikke står direkte på varmekabler, duftgreier i bunden...men da blir det styr for meg;) I tilegg som andre nevner koster posene unødvendig mye....får de billigere på ebay, men uansett;)

Så nei. har bleieposer som vi går ut med ved bæsj.

Nei, går ut med bæsjebleiene med en gang. Har hatt bleiebøtte før og syns det var ekkelt og tømme den når den sto på varmelamper :p

Vil absolutt anbefale så slipper man å gå ut med posen hele tiden. Helt luktfritt. Lukter ikke mye i starten, men så...

Takk for alle innvendinger! Har ett lite bad, og de bøttene er jo relativt store. Har ikke lange veien til søppeldunken ute, så kanskje bleieposer er like lønnsomt :)

Vi får barnas hus-butikk her i november (åpning 10 dager før termin), så satser på å få en gratis der :-) så ser vi etterhvert om vi synes det er praktisk eller ikke. Hvis lille bestemmer seg for å komme før den tid, så tror jeg vi bare bruker vanlig søppelbøtte :-)

Nei, ellers takk:p
Det syns jeg var fryktelig mye styr.
Stinka gjorde det og.
Finnes ulike tips som å ha kaffepulver nedi, sette bøtten på noe så den ikke står direkte på varmekabler, duftgreier i bunden...men da blir det styr for meg;) I tilegg som andre nevner koster posene unødvendig mye....får de billigere på ebay, men uansett;)

Så nei. har bleieposer som vi går ut med ved bæsj.

Er det en egen type bleieposer du bruker? :-)

Back
Topp