Bleiebøtte

Cammis

Betatt av forumet
Nå har jeg stort sett alt klart, men ikke noe bleiebøtte.

Er det slik å forstå at man kan få disse gratis, men betaler for posene?

Hva gjør dere?

Har også sett at man får billige poser på Ebay, men passer disse, eller er slike ting modelltilpasset?
Er litt grønn på dette :P

Vi skal ikke ha bleiebøtte. Kjøper bare en boks med lokk som vi kan bruke. Selvom man kan bestille disse refilene fra ebay så syns jeg det fortsatt er dyrt, kontra vanlige poser. :) Men det er oss da :)

Sent from my iPad using BV Forum

Du får bleiebøtte på barnas hus og bare barn, tror jeg. Jeg har registrert meg på nett på barnas hus, men har ikke hentet bøtta enda. Du må kjøpe posene ja.

Jeg hadde en slik bøtte sist, og likte den godt :) Lokket gikk i stykker, men hadde hatt den lenge da det hendte. Vi brukte den uten de spesialposene på slutten da det kun var tissebleier på natta vi hadde. Gikk greit det også, hadde bare en vanlig pose nedi :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har Ubbi bleiebøtte, sånn man kan bruke vanlige poser i. Valgte å investere i det etter å ha vært superlei av de plastbøttene man får gratis, syns lukta setter seg i de, blæ..

Har ikke hatt bleiebøtte med førstemann, men denne gangen har vi fått tak i Korbell bleiebøtte fra Mimmis.no, etter å ha lest litt om andres erfaringer. Satser på at det blir bra.

Vi har Ubbi bleiebøtte, sånn man kan bruke vanlige poser i. Valgte å investere i det etter å ha vært superlei av de plastbøttene man får gratis, syns lukta setter seg i de, blæ..

Vi hadde ikke problem med lukt, men brukte alltid en vanlig plastpose oppi som vi byttet hver gang bøtta var full :)

Hadde Angelcare, 2 ganger faktisk da den første gikk fort i stykker.
Vi skal iallefall ikke ha det denne gangen. Bleiebøtte på varmekabler inne på badet ble bare kvalmt.
Hundeposer gjør susen det og. :D

Hentet Angelcare bleiebøtte på Barnas hus i dag, gratis når du registerer deg på nett. Har ikke sett på den enda, hun i butikken sa ingenting om at jeg måtte kjøpe poser.. Det visste jeg ikke :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hentet Angelcare bleiebøtte på Barnas hus i dag, gratis når du registerer deg på nett. Har ikke sett på den enda, hun i butikken sa ingenting om at jeg måtte kjøpe poser.. Det visste jeg ikke :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Følge ein rull med. Og når du hente bøtto, får du ein trepakning med posa til 199,-(299,- til vanlig).

Babyshop har vel og gratis bleiebøtta, men da e Sangenic.

7Har den gratis bleiebøtta fra storesøster.
Den har vi brukt med vanlig pose den siste tiden :) Tok bare av fjera som holder lokket lukket ;)
Hentet en ny til lillebror nå å betalte 199 for 3 pk med poser. Synes de var geniale til de første baby bleiene, de luktet verst og bøtten stengte ut all lukt. De 3 pakkene med poser varer ganske lenge. Og blir/ble ikke kjøpt flere pakker da vi ikke trengte det ;)
Etterhvert så bruker vi vanlige poser i den også å :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Skal hente min på barnahus om ikke så lenge :-) hadde det med første mann og :-)
Det funket veldig fint med vanlig libero poser sist gang :-)

Vi har en fra babyshop som vi fikk, den virka super! Mens den vi fikk på barnas hus kjentes ut som den billigste av billigst! :s så den kasta jeg rett og slett!

handlet på barneland (vogn og sengepakken)og fikk gratis bleiebøtte da

Nå har jeg stort sett alt klart, men ikke noe bleiebøtte.

Er det slik å forstå at man kan få disse gratis, men betaler for posene?

Hva gjør dere?

Har også sett at man får billige poser på Ebay, men passer disse, eller er slike ting modelltilpasset?
Er litt grønn på dette :p

Sniker litt. Vi har Korbell bleiebøtte, veldig fornøyd med denne. Har akkurat brukt opp posene som fulgte med bøtten, lillegutt er nå 6 uker.(skifter maaaange bleier iløpet av en dag ;)) Bestilte refill på ebay i går, mye billigere enn å kjøpe nye i Norge.

Sniker litt. Vi har Korbell bleiebøtte, veldig fornøyd med denne. Har akkurat brukt opp posene som fulgte med bøtten, lillegutt er nå 6 uker.(skifter maaaange bleier iløpet av en dag ;)) Bestilte refill på ebay i går, mye billigere enn å kjøpe nye i Norge.

Jeg tror jeg går for samme løsning som deg, kjøper Korbell hos Mimmis og så finner jeg en løsning på de posene på sikt :P
Ser ut som at alle er veldig fornøyd med denne bøtten i allefall, så får stole på det ;)

Vi tenkte å bare bruke bæsjeposer til hund til bæsjebleier, også gå ut med de når vi lufter hunden. Vet ikke om det er det lureste men :P Får se litt på de alternativene dere ramser opp her

-Fra appen-

Vi hadde bleiebøtte sist, men den ble ikke brukt. Pluss bleier på varmekabler = lukt til å spy av..... Kommer til å putte bleiene i poser og knyte igjen hver enkelt og gå ut på kvelden :)

Jeg tror jeg går for samme løsning som deg, kjøper Korbell hos Mimmis og så finner jeg en løsning på de posene på sikt :P
Ser ut som at alle er veldig fornøyd med denne bøtten i allefall, så får stole på det ;)
Ups da ble det en sånn her i huset også!

-Fra appen-

Har du link til refill på ebay?

Faen, det har jeg glemt av... Jajajajja. Er mimmis en butikk eller en nettbutikk? Eller begge deler da..

Back
Topp