Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde ikke problem med lukt, men brukte alltid en vanlig plastpose oppi som vi byttet hver gang bøtta var fullVi har Ubbi bleiebøtte, sånn man kan bruke vanlige poser i. Valgte å investere i det etter å ha vært superlei av de plastbøttene man får gratis, syns lukta setter seg i de, blæ..
Sent from my iPhone using BV Forum
Følge ein rull med. Og når du hente bøtto, får du ein trepakning med posa til 199,-(299,- til vanlig).Hentet Angelcare bleiebøtte på Barnas hus i dag, gratis når du registerer deg på nett. Har ikke sett på den enda, hun i butikken sa ingenting om at jeg måtte kjøpe poser.. Det visste jeg ikke :/
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nå har jeg stort sett alt klart, men ikke noe bleiebøtte.
Er det slik å forstå at man kan få disse gratis, men betaler for posene?
Hva gjør dere?
Har også sett at man får billige poser på Ebay, men passer disse, eller er slike ting modelltilpasset?
Er litt grønn på dette![]()
Sniker litt. Vi har Korbell bleiebøtte, veldig fornøyd med denne. Har akkurat brukt opp posene som fulgte med bøtten, lillegutt er nå 6 uker.(skifter maaaange bleier iløpet av en dag) Bestilte refill på ebay i går, mye billigere enn å kjøpe nye i Norge.
Ups da ble det en sånn her i huset også!Jeg tror jeg går for samme løsning som deg, kjøper Korbell hos Mimmis og så finner jeg en løsning på de posene på sikt
Ser ut som at alle er veldig fornøyd med denne bøtten i allefall, så får stole på det![]()
Har du link til refill på ebay?Sniker litt. Vi har Korbell bleiebøtte, veldig fornøyd med denne. Har akkurat brukt opp posene som fulgte med bøtten, lillegutt er nå 6 uker.(skifter maaaange bleier iløpet av en dag) Bestilte refill på ebay i går, mye billigere enn å kjøpe nye i Norge.