Bleiebøtte???

~Maja~

Elsker forumet
Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i sånn bøtte til bleier??
Sånn som "forsegler" bleiene.

Buttikker?
Nettsteder???

~Maja~

du får kjøpt de på leketøys butikker...tror jeg[:D] jeg fikk bleiebøtte i gave jeg da,men jeg mener å huske at de hadde kjøpt den på lekebutikk...

ORIGINAL: Monica24

du får kjøpt de på leketøys butikker...tror jeg[:D] jeg fikk bleiebøtte i gave jeg da,men jeg mener å huske at de hadde kjøpt den på lekebutikk...

På lekebutikk ja.... Selfølgelig.... hehe...
Men det kan nok stemme at brio har sånn...

Har sett det på nettet også da.Skulle gjerne diskutert det litt med mannen min først, og da er det så greit å gjøre det her hjemme. Noen som vet om et sted på nettet???

~Maja~

på reflex[:D]

ORIGINAL: Linemor83

på reflex[:D]

???
Og hva er det??? (butikk? nettsted???)
Ehh... hvor er det?

~Maja~

Tja... mitt verste kjøp.(jeg bruker istedde hundebæsje poser til baje bleier. Mye enklere og billigere)
Så du kan få min.

Det finnes noen forskjellige typer-så ville sett litt på kva som passer best for deg. Venninnen min har sangenic sin og angrer sånn på at hun ikkje kjøpte den vi har som heter Korbell[:)]

på babyshop, barnas hus, barneverden....men det er dyyrt med sånn bøtte..en pakke med poser koster 200 kr....

ORIGINAL: Dollface©

ORIGINAL: Hanna C

på babyshop, barnas hus, barneverden....men det er dyyrt med sånn bøtte..en pakke med poser koster 200 kr....

WHAT???

I sandefjord og alle steder jeg har sett så koster en pakke refill til sangenic'en 89 kroner..
og det ene stedet jeg handler så har de klippekort - da får du den 10'de refillen gratis..
(ikke det at jeg noensinne gidder å kjøpe 10 refiller da... hihi)

89??? om det bare var så vel....huff.. Jeg kjøpte refill en gang til den svimlende sum av 200 jeg...kanskje hun slo inn feil på kassa eller noe... det var da jeg var "ny" mamma og handlet maaange ting på en gang...

Etter det så har vi brukt andre løsninger...

Skal jammen sjekke prisen nøyere neste gang jeg..

WHAT???

I sandefjord og alle steder jeg har sett så koster en pakke refill til sangenic'en 89 kroner..
og det ene stedet jeg handler så har de klippekort - da får du den 10'de refillen gratis..
(ikke det at jeg noensinne gidder å kjøpe 10 refiller da... hihi)

89??? om det bare var så vel....huff.. Jeg kjøpte refill en gang til den svimlende sum av 200 jeg...kanskje hun slo inn feil på kassa eller noe... det var da jeg var "ny" mamma og handlet maaange ting på en gang...

Etter det så har vi brukt andre løsninger...

Skal jammen sjekke prisen nøyere neste gang jeg..

ja herregud... ellers har du betalt BLODpris.. for på både liten og smokken i sandefjord/larvik/tberg så koster de 89 kroner..

Da har jeg sikkert blitt lurt[:(] 

Typisk meg, hehe...*susehue*

Her kaster vi bleiene i det våtorganiske avfallet,så vi bruker ei lita bøtte med lokk på og avfallsposer fra Kiwi [:)]

leketøysbutikker og baby/barn butikker[:)]

har sett dem på masse barnebutikker, og de selger det garrantert på nettbutikker for barn også[;)]

Back
Topp