Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Monica24
du får kjøpt de på leketøys butikker...tror jeg[:D] jeg fikk bleiebøtte i gave jeg da,men jeg mener å huske at de hadde kjøpt den på lekebutikk...
ORIGINAL: Dollface©
ORIGINAL: Hanna C
på babyshop, barnas hus, barneverden....men det er dyyrt med sånn bøtte..en pakke med poser koster 200 kr....
WHAT???
I sandefjord og alle steder jeg har sett så koster en pakke refill til sangenic'en 89 kroner..
og det ene stedet jeg handler så har de klippekort - da får du den 10'de refillen gratis..
(ikke det at jeg noensinne gidder å kjøpe 10 refiller da... hihi)

89??? om det bare var så vel....huff.. Jeg kjøpte refill en gang til den svimlende sum av 200 jeg...kanskje hun slo inn feil på kassa eller noe... det var da jeg var "ny" mamma og handlet maaange ting på en gang...ORIGINAL: Dollface©
ORIGINAL: Dollface©
på babyshop, barnas hus, barneverden....men det er dyyrt med sånn bøtte..en pakke med poser koster 200 kr....
WHAT???
I sandefjord og alle steder jeg har sett så koster en pakke refill til sangenic'en 89 kroner..
og det ene stedet jeg handler så har de klippekort - da får du den 10'de refillen gratis..
(ikke det at jeg noensinne gidder å kjøpe 10 refiller da... hihi)
89??? om det bare var så vel....huff.. Jeg kjøpte refill en gang til den svimlende sum av 200 jeg...kanskje hun slo inn feil på kassa eller noe... det var da jeg var "ny" mamma og handlet maaange ting på en gang...
Etter det så har vi brukt andre løsninger...
Skal jammen sjekke prisen nøyere neste gang jeg..
ja herregud... ellers har du betalt BLODpris.. for på både liten og smokken i sandefjord/larvik/tberg så koster de 89 kroner..