Ble ingen februar-baby...

Peony

Elsker forumet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Var på ul mandag pga brunt slim, så bankende hjerte. Det brune slimet gikk over til lyserødt slim. Natt til lørdag blødde jeg mye og kjente på kroppen at «nå går der galt».
Uke 8+1.
Dro til privatgynekolog lørdag og fikk bekreftet SA. :sad010Heldigvis har kroppen min vært flink og ordnet opp selv. Trenger hverken utskraping eller medisiner - så takknemlig for det! :smiley-angelic001

Jeg prøver å være positiv og takler dette mye bedre enn jeg skulle tro. Embryoet var ikke friskt og hadde ikke klart seg her ute.
Nå tenker jeg fremover, og fikk beskjed om å hoppe i høyet så fort blødningene gir seg. 3 år som prøvere, men vi gir oss ikke her!
:wav

Litt negativt nytt sånn på søndag morgen, men jeg hadde ikke lyst til å forlate dere uten å si hade!
Ønsker dere alle et superfint svangerskap, og en god sommer!

:smiley-angelic003
 
Ånei, så trist og utrolig urettferdig :sad010 Men fint at kroppen har ordnet opp selv så du slipper å vente på å komme i gang på nytt.. ❤️ Sender dere masse styrkeklemmer og håper terminspiren deres sitter så fort som mulig ❤️
 
Huff så utrolig trist❤️
Åhh så vondt etter å ha prøvd så lenge også, håper dere kan få hjelp til å bli gravid fortere. Godt måten du tenker på, tenker sånn selv, og godt at kroppen din har ordner opp så du slipper sykehus og sånt❤️
 
Så trist❤️
Sender deg mange klemmer og ta vare på hverandre ❤️
 
Så trist lesing :(

Godt at kroppen ordner opp når det først skulle gå galt!

Ta vare på dere selv - og lykke til videre! :Heartred
 
Så trist å høre, Peony!
Utrolig sterkt at du tross alt takler det så bra.
Håper for dere at det ikke er lenge til det klaffer igjen!
 
Så utrolig trist ❤️ *klem*
Vi ble gravide 4 mnd etter SA og fikk en gutt. Stå på og ønsker dere masse lykke til.
 
Ånei, det var leit å lese! :Heartred Veldig fint å se du klarer å tenke positivt, ønsker dere masse lykke til videre og at en terminspire sitter raskt!
 
Så trist:( Lykke til videre, håper deres terminspire sitter snart❤️
 
Så utrolig leit. Hvis det er noen trøst, så er denne spiren hos oss en som kom første måneden etter en SA. Og det til tross for at vi hadde prøvd i 2 år. Så kanskje er det noe i det at det er lettere å bli gravid etter en SA. Masse lykke til! :Heartpink
 
Så utrolig trist å høre! Men godt å høre at kroppen ordner opp selv og at du har det bra under omstendighetene :Heartred
 
Så kjip nyhet! Men Lykke til videre, håper det går bra på neste forsøk :)
 
Huff.. Sender deg en stor klem ❤️ håper du blir fort gravid igjen!
 
Trist å høre ❤️. Fint at du tenker på det at embryoet ikke var friskt, det kan være en trøst om så en liten en. Snart sitter spiren helt til termin for dere, blir en 2020 baby skal du se :)
 
Så trist å lese:Heartred sender en klem og masse lykke til videre! :Heartred
 
Så trist å lese :( ❤️
Håper det klaffer fort igjen med ei terminspire!
 
Back
Topp